pátek 5. dubna 2024

Jednou v dubnu

 Kdysi jsme si s Janou objednaly zájezd do Itálie na začátek května a pak nám cestovka zavolala, že se zájezd nekoná, ale pokud bychom souhlasily, že můžeme ten samý mít koncem dubna.Poradily jsme se a kývly, že teda ano a dobře jsme udělaly. Protože tady sice nebylo žádné závratné teplo, tam ovšem nahoře sníh a dole kvetly růže! Však vám to, milé KOČKY, moje snímky mohou potvrdit:









Trauttmansdorffská zahrada:















V tamní kavárně vařili skvělou kávu a výhled byl dechberoucí:


Tak jsem si zavzpomínala a třeba mi Osud přivane do cesty zase nějaké to pěkné výletování ? Já se ničemu nebráním!

36 komentářů:

  1. Jiřinko, KOČKO, krása střídá nádheru a musely jste mít s paní Janou překrásné zážitky, co zůstaly :-). Tak ať dnešek přinese také jen dobré zprávy a hezké chvíle a nejsou žádné komplikace. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dnes bych byla uvítala vlak sanitní s lehátky, ale dokázala jsem tam dojet a zpátky též. Tak a nyní bude pár dní klídek. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,ty jsi tedy cestovatelka.Zahrada je nádherná a nad tím vším zasněžené vrcholky.
    Myslím,že tebe čeká ještě mnoho cestovatelských zážitků,jsi odvážná.
    Měj hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ono to je právě že staršího data, na letošek sice máme také něco zaplaceno, ale do Itálie to není. Tam jsme s Janou jely několikrát na různá místa a dnes si říkám, jak jsme byly prozíravé. Viděly jsme spoustu vil a krásných zahrad, spoustu květin a nádherné hory cestou. A máme fotky, můžeme se tam kdykoli díky nim vrátit.
      Smějeme se, že jiní co prokouří, my jsme procouraly. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Itálie je moje oblíbenkyně, která nikdy nezklame. Tvoje fotky to jen dokazují. A o italské kávě bych mohla vyprávět romány)))
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak tomu věřím na 100 procent. A když bych měla volit nejhezčí místa? to by byla těžká volba. ( ještě jsou tam místa, kde jsem nebyla!!! - láká mě Amalfi a Sicílie )
      Jiřina z N:

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Maruško, tam jsem zažila legrácku, pořád jsme s Janou fotily ty obří kvetoucí rododendrony a azalky a pak jsme potkaly jednu malinkou a já Janě povídám: nechceš si vyfotit azalku? málem mě vzala po hlavě batohem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, co na tohle napsat - prostě krása!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ještě musím dodat, že tam kvetly a zároveň zrály citroníky a pomerančovníky. to jsem si užila. Nádherná vůně a Italky si ty květy dávají o svatbě do kytic. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, nádhera.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, také ti přeji hezký konec týdne a poklidný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, opět nádherné vzpomínky máš. Rozkvetlá krajina a s kontrastně zasněženým pozadím se jen tak neuvidí...To je nádherná podívaná. Přeji ti ještě mnoho takových zájezdů a výletů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tvé přání je milé, ale vidím, že to už budou spíš jen vzpomínky na období hojnosti.
      Taky díky manželovi, že mi dopřál, abych si jela kam chci ( jak říkal - třeba do Číny ) a doma jen požadoval ,,plnou ledničku,, - obrazně řečeno. A myslím si, že má rád Janu, že to občas ,,vezme,, za něho! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tak jste trochu měly dva v jednom. Zasěžená krajina v dálce, rozkvetlá na dosah. To se Ti to fotilo. Krásné fotky jsi pořídila.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, všechny ty zahrady, které jsme v Itálii nebo ve Francii časem viděly, stály za tu námahu se tam dopravit busem - nelituji ani jednoho zájezdu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To jsou krásné vzpomínky, ale také záběry. Pohodový den přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, to jsem asi měla svůj první digitální foťák, ale neumím to nafotit tak, aby bylo vidět dobře blízké růže a vzdálené zasněžené Alpy. Bylo tam krásně. Posezení u kávičky v Meranu taky bylo! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Lezarts
    Nádherný kontrast, zasněžených vrcholků a kvetoucí zahrady, tam by se mi moc líbilo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ta zahrada u vilky s těmi rododendrony a azalkami - to jsem měla pocit,m že nic lepšího na bydlení ani nemohou mít, z kuchyně výhled na Alpy a na kytky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, nádherný zájezd. Zahrada a spousta rozkvetlých květin a stromů, to musel být skvělý zážitek, na to se zapomenout ani nedá. Přeji klidný víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my jsme s Janou jednu dobu jezdily jen na podobně zaměřené zájezdy a dobře jsme udělaly, byla jiná doba a dnes je vše daleko dražší a není jisté, že je tam ( třeba místy ve Francii ) i dost bezpečno. Taky jsem se nepotácela v nemoci. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Prostě "Italia bella". Zasněžené vrcholky v kontrastu s rozkvetlými květinami a čerstvými citrony, je prostě paráda.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty to víš, jaké má Itálie kouzlo. A ta zmrzlina! Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Tam to muselo být nádherně. Také si dovedu, představit, že to musel být zvláštní pocit. Květů jako na přelomu jara a léta a přesto má člověk výhled na zasněžené Alpy. Já bych se tam také fotograficky vyřádila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navštívili jsme několik zahrad, jedna hezčí než druhá a dokonce nám ani nevadily změny počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, takovou zahrádku bych chtěla :-) Moc hezké fotografie, krásně jsi mě naladila. Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, jistě mi uvěříš, že jsme tam áááchaly na každém metru. A to nás čekaly další, také krásné zahrady, několik dní po sobě. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Páni, kde v Itálii se dá najít tak nádherně rozkvetlé místo? To jsou pěkné kontrasty - sníh a záplava květin...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, konkrétně tohle byl zájezd k Meranu a okolo jezer jako Como a končilo se v Locarnu. Už jen přejezd hor odtud byl famozní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Janko, a to jsem dala fotky zatím jen z prvního zastavení. Jiřina z N.

      Vymazat
  17. Jiřinko👍bomba, nádhera. Posílám🍀ať Ti vše vyjde ty naše "Toulavko"

    OdpovědětVymazat
  18. Jiřinko, jedním slovem překrásné ♥ Ty barvy... Člověk by u každé fotky nejraději áchal. Opravdu pastva pro oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, na těch zájezdech do zahrad v Itálii jsme měly vždy pastvu pro oči a některé stavby v nich taky byly úžasné, jsem ráda, že jsme to s Janou podstoupily, když jsem byla toho ještě schopna.
      Bude-li zájem, i jiné fotky budou.
      Jiřina z N.

      Vymazat