úterý 14. května 2024

Jeden z nejkrásnějších

 Aneb Míšani na cestách...

Milé KOČKY, pokusím se vám zde naservírovat, jak se říká na stříbrném tácu, mýma očima viděno, jeden z nejkrásnějších zájezdů, co se mi kdy povedl. Jestli to bylo výběrem destinace, nebo bezproblémovou spolucestující Janou, nebo počasím a případně mixem toho všeho, ale druhá moje cesta do Normandie prostě v mých vzpomínkách opanovala přední příčky mého žebříčku  - a nyní se budu snažit vám ukázat proč.

Senlis - městečko severně od Paříže:

kde já jsem upadala do extáze ( cestovatelské ) a cestovní medvídkové padali vůní růží na záda.




Francie? - sluníčko, jídlo, pití a pohoda:



to je nápad, vzít si do Francie tlustý svetr:







popojedeme do Chantilly:

















Bude-li zájem, i nahlédnutí do dalších dní tohoto zájezdu bude...




24 komentářů:

  1. Jiřinko,je to nádhera a máš úžasné společníky.Normandie je náš nesplněný sen,hlavně manžela a švagra,ale i syna,ten si ho může ještě splnit.Těším se na pokračování.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak nějak tuším, že by ti tví chlapi jeli asi raději na den vylodění a tam ty válečné památky, to jsem si já odpustila a udělaly jsme si s kamarádkou holčičí den ( umýt vlasy, nalakovat nehty a pod.) a odpoledne šly do kavárny, pily jsme kávičku, koukaly na přístav a pěkné ošlehané námořníky, pojídaly sladkosti a povídaly o životě a krásně jsme si užily hezký den u moře. O vylodění jsem toho četla a v telce viděla i tak dost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Meďové se měli))) taková nádhera je čekala.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a jsou kdykoli ochotní se se mnou zase vydat za hranice všedních dní. Nedělají fóry a nic o mně neprozradí! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tenhle vzpomínkový seriál se fakt povedl. Medvědům jen závidím :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, méďové tě moc pozdravují a prý se k nám můžeš kdykoli přidat.
      ( už bych jim měla pořídit nové oblečky? )
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krása! Francie je moje srdcovka. Více sice ta jižní, ale samozřejmě ani Normandií nepohrdnu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, zmapování Francie je dobrá vášeň, ještě mi pár oblastí chybí - ale Bretaň i Normandie, Pikardie - vše mě překvapilo příjemně, to víš - levandulové oblasti vedou!
      Už když jsem jela prvně do Burgundska a Champagne jsem byla pěkně lapená.
      Tak ti přeji, aby se ti tam kdykoli líbilo a v pořádku ses, pln příjemných dojmů, vrátil domů.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Medvídkům tedy závidím. Ve Francii jsem nebyla, takže si pěkně fotky prohlížím jednu po druhé.
    Pěkný klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ráda bych ještě na tři zájezdy do Francie, ale těch lákadel po Evropě a po České republice je tolik! A síly ubývají.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc hezké fotografie. Vždy obdivuji kolem zámků ty vodní plochy. To je panečku podívaná i když to bylo tvořeno spíše jako obranný systém. Ale vypadá to nádherně.
    Krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na tomto místě byl zámek , kam jsme šli na prohídku, velmi zajímavý a hodně se vše točilo kolem koní. Pak jsme si daly s Janou procházku po zámeckém parku. Tam by se ti jistojistě líbilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to je taková nádhera, hned bych zatoužila ta místa navštívit. 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ani se ti nedivím a to jsou zde jen fotky, na místě ovšem bylo krásně, teplo, sluníčko, krásné stavby a interiéry zámku - prostě dovolenková atmosféra.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jo, Normandie, Bretaň, Loira...........to jsou srdeční záležitosti. Díky moc za procházku. Později napíšu mail. Měj se dobře, Jiřinko milá. Pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem moc ráda, že se mi naskytly ty možnosti se na mnohá místa Francie časem vypravit a poznat různé krajiny a památky. Na několika málo z nich jsem byla dvakrát, ale přednost dávám pokaždé jiným lokalitám.
      Kdyby byly peníze a pevné zdraví, to bych ještě přidávala! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko,moc krásné fotky už jsem toho s tebou tolik procestovala .Přeji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko. Doufejme, že to není naposledy, kdy jsme se spolu vydaly za poznáním.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, opravdu krása. Tvoji méďové jsou také super. Nám dneska oznámili zrušení srpnového zájezdu pro nízký zájem a tak jsme vybrali náhradní na východní Slovensko s výjezdem do Polska. Tak snad vyjde alespoň tento.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Maruško, to se vám bude líbit! loni jsme se těch dřevěných kostelíků nemohly nabažit. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Lezarts
    Jiřinko “se la vie du chateaux”!
    Nejkrásnější francouzský zámek👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já se těším, že mi osud ještě něco přinese a Francie ještě bude.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Překrásné fotografie a krásný výlet ♥

    OdpovědětVymazat