čtvrtek 23. května 2024

Zámky a zahrady

Milé KOČKY, vítejte - podíváme se na několik vybraných míst, která jsme také navštívily minulý týden s Janou na zájezdu do Bavorska:

Zámek a klášter + kostel v Neresheimu:








Roth: zámek Ratibor -















Rezidence Ellingen:














tentokrát moje podezření, že lustry jsou z Kamenického Šenova nebylo správné, byly z Francie:




kamna připomínala šlehačkové dorty a topilo se v nich - jak jinak - zvenku:
na gobelínech se pracovalo, na každém, asi rok!


někdy je dobré honem fotit, než si nějaký průvodce vzpomene, že se to nesmí a to už bývá z jeho strany pozdě, milé KOČKY. Také třeba řekl, že v této kapli, nebo nějaké místnosti se fotit nesmí, tak já jdu ven a z venku si alespoň část nafotím ( pokud to stojí za to ).Já jsem spokojená a zákaz jsem neporušila!

třeba zde:na hradě Harburg



14 komentářů:

  1. Jiřinko, ráda jsem se podívala. Viděli jste toho opravdu spoustu!
    A s tím focením to mám stejně, i když některé ty zákazy fakt nechápu.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jiřinko, krásný výlet moc ráda jsem se podívala zámky a zahrady to je moje.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, díky a snad tu něco pro tebe ještě najdu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou nádherné fotografie. Ty vnitřní kazetové stropy a štukové výzdoby jsou opravdu úžasné. Celkově i výška a mohutnost některých budov je obdivuhodná. Děkuji za úžasnou podívanou. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, některé ty sály neměly obdoby, spadla mi čelist. Hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc hezké, Jiřinko, miluju prohlídky zámků 🩷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, každý den jsme měli pestrou nabídku programu a tak nebyla žádná nuda.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,pokochala jsem se a zasmála, 🥰jak jsi neporušila zákaz fotografování 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, na mne si nepřijdou - no, pokuta v euru by byla bolestivá, ale při troše ostražitosti to jde. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, tak to byl opravdu nadupaný zájezd, viděli jste toho hodně. Zámky jsou krásné a jejich interiéry, to je skvost. Měj se hezky, přeji příjemný víkend 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, průvodce to měl dobře vymyšlené a moc jsme daleko nejezdili, takže jsme mohli hodně objektů vidět a v klidu prohlížet. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásný výlet jste spolu měly)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kdyby mi letos vše plánované vyšlo, bylo by to fajn. Znáš to!
      Ještě mám obj. a zaplacené dva zájezdy a pak něco uvažovaného, ale to počká, až jak mi bude. Jiřina z N.

      Vymazat