pátek 7. června 2024

Když už jsme tu

Než jsme se v Bad Muskau odpoledne rozhodli k odjezdu zpět do Budyšína - navrhla jsem zeťovi, že bychom se mohli ještě podívat do nedalekého Kromlau a návrh byl přijat. 

Takže zde máme pár snímků od této parkové zajímavosti: rododendrony byly sice hodně odkvetlé, ale i tak se nám tam moc líbilo, celé jsme to obešli, i když v dálce hřmělo! -  a nyní můžete i vy, milé KOČKY, nahlédnout - 

vím, že nejsem první, kdo tohle místo na blogu nabízí - ale snaha byla: vidíte Ďáblův most:























a na zítra připravím Budyšín, město mnoha věží...jeho historie je velmi zajímavá...

22 komentářů:

  1. Jiřinko, to je parádní místo. Přeji příjemnou, dobrou noc 🩷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, několikrát jsem se tam chtěla podívat v rámci nějakého zájezdu a buď mi ho zrušili nebo jsem marodila - až teď to vyšlo. Mladým se tam také líbilo, tak jsem měla za tyto parky plusové body. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc hezké fotografie z tohoto krásného místa. Byla jsem tam dvakrát. Poprvé bylo sucho, tak že jezírko bylo téměř bez vody a podruhé byly kolem ploty, protože se tam dělaly nějaké opravy, tak že na focení dost náročné, ale dalo se. Je to krásné s zajímavé místo, jen odtu.d dost daleko. Je fajn, že jste se tam zajeli podívat. Místo stojí za prohlédnutí a příjemná je i procházka lesem s rododendrony. Je vidět, že sis to užila a o tom výlety jsou. Hezký den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem to znala od tebe a od Vendy, ale věděla jsem o Bad Muskau i o Kromlau od jedné paní - na zájezdu před mnoha lety mi o tom řekla, ale pořád mi to nevycházelo.
      Naštěstí nám počasí vyšlo vstříc. A díky tobě! jsem to spojila v jeden výlet. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, prožili jste krásné dny, to mám radost. A kámen, voda, zeleň a mezi tím nějaká kytka .........kdepak, to s neomrzí. A když se přidá lidský um, není už co dodat. Hezký den přeje Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hlavně jsme si stihli i popovídat a odpočinout, mladí mají náročné zaměstnání.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tedy to je krása a zajimavé místo. Ten most je úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, bylo to příjemné zpestření a stejně jako před časem , když jsme jeli i s vnučkami do Linze a Freistatu to bylo moc fajn. S dcerou a její rodinou se rozhodně nenudím. Pa KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, opravdu luxusní fotky!
    Děkuji a přeji příjemný den! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky a ať se daří, pěkné následující dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To se to na takové místě fotí. Nádherné fotky!!!!
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já náruživě fotím všude, hihi. Měj se moc hezky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Nádhera!!! To místo láká k návštěvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, v posledních letech raději chodím do parků, než do zámků. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Byla jsem tam už dvakrát, je to tam nádherný. Pak jsme pokračovali do Nochten, to je taky místo které stojí za to navštívit. Zvlášť pokud máš ráda kytky a zahrady. Není od Kromlau zas tak daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si tvoje a Járy fotky z Kromlau před časem. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Úžasné fotogenické místo, které vždycky obdivuji.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda navštěvuji parky a zahrady, Evi. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,máš na co vzpomínat a to je 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, cestování mi vyhovuje a kolikrát jsem unavená a pokud někam jedu, spadne to ze mne. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jééé, to je nádhera Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem se tam chystala a ráda se inspirovala u Járy i Vendy, až na mne taky došlo. Jiřina z N.

      Vymazat