středa 12. června 2024

Oznámení

 Milé KOČKY, v posledních dnech minulého týdne se náš starý, dobrý a svéhlavý počítač naučil laškovat a klást nám klacky pod nohy, což zvláště mého manžela dost iritovalo a snažil se mu domlouvat - inu, snažili se oba - systém kdo z koho. V pondělí se počítač nadobro rozhodl spáchat harakiri - ještě, že jsem měla nějaké příspěvky nachystané a naprogramované k vydání. 

V úterý jsem odpoledne přijela z léčby na Kalově náměstí a domů už stihli dovézt počítač jiný, nový a ještě celý vyjukaný, kde se to octl, vzápětí  dostával až do dneška příkazy a návody, jak to do něj manžel sázel, v této chvíli už si začíná uvědomovat, že i já tu chci občas zasednout a pracovat na svém blogu a to díky němu. Snad bude vstřícný a poslušný, v to věřím, alespoň pár let?

Tak a to je pro dnešek vše. Přeji vám všem pěkný podvečer  a žádné komplikace s předměty v domácnosti.  


25 komentářů:

  1. Myslím, že nás to taky doma čeká )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ani se s námi hezky nerozloučil, potvora. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, tak to byla rychlost. Tak ať se vám dobře spolupracuje, pá 😊😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsou to jen věci, horší, když odejde někdo milý, a to nekoupíš. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Milá Jiřinko, jak jsem ti psala už v esemesce, "Král je mrtev, ať žije král". Zkrátka starý dobrý přítel dosloužil a chce do sběru a nový kámoš ti teď bude dělat (mladickou a energickou) společnost. ;) Tak ať si s ním rozumíš a ať na něm vznikají další krásný články plný inspirace. Už teď se těším. ;) Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, to je základ, dobrá spolupráce a on vnese tu techniku, vážnost a já se budu snažit o trochu humoru. Snad si to sedne. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak ať ten nový kompjutr dobře a hodně dlouho slouží ke spokojenosti Tvé i Tvého manžela.
    Hezký večer, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, doufám, že mu manžel domluví a bude to vzorná spolupráce na dlouho.
      Odhodlání mám. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Taky se děsím, až ta chvíle nastane, nevím, jak se mi podaří podaří si nového “mazlíčka”ochočit?!
    Tak ať tě hezky, ten nový “ mazlíček” , na klepnutí prstem poslouchá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto případě, Renátko, naprosto vše visí na manželovi, bez něho bych byla v koncích. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, ať slouží k vaší plné spokojenosti dlouhá léta. Ten můj už je také dědeček...ale já na něj poslední dobou moc nechodím...hezké dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jen blog a přečíst si ev. maily - jinak na něm dělám obvykle chvíli večer. Honzík tu hraje hry 2x týdně a manžel má i jiné možnosti ( noťasy ). Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, všechno jednou končí... Hlavně, že ty si tu s námi i s novým strojem :o)
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě, Helenko, potěšilo, že jsem někomu víc než počítač, hihi.
      Manžel zvolil větší písmenka a hned na to lépe vidím. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,tak ať ti nový počítač dobře slouží.Marťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc děkuji. Má to ovšem jednu neblahou dohru - penízky, které jsme museli použít, jsem chtěla utratit za dovolenou na severní Moravě, tak se to krapet odkládá. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Takováhle výměna je u mě vždycky peklo. Což mi připomíná, že bych si měl zase udělat zálohu pro takový případ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, manžel dnes dělal zase jednou zálohu fotek, abych je nedej bože neztratila a neklepla mě mrtvice. Měj se moc fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,přežila jsem to já, technický antitalent,přežiješ to také 🥰. Neboj se nic, poradíš drandit po světě i po naší krásné zemičce, zvládneš levou zadní i tento pazmecht 🙈🥰🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem ohledně počítače dost nesmělá ( i když se to nezdá ) a tak musím postupovat opatrně a pomalu. Zdravím celou blogovou rodinku a přeji všem krásné červnové dny - za chvíli se to otočí a sluníčka bude ubývat. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Tak toho se bojím, nevím co bych dělala , kdyby mi PC kliklo. Přeji lehký chod počítače a Tobě hodně zdraví ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Oživit počítač a dopravit do něho vše, co bude potřebovat v životě naší domácnosti chvílí trvá. Hlavně všechny aktualizace a software. Ale zase bude všechno v pohodě. Tak ať nová mašinka dlouho slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, zlato, jak jsem ráda, že to ten můj chlapík umí udělat! Bez něj bych si na počítači ani neškrtla. Odpustím mu i pěnu po holení na zrcadle, asi.
      Krásný červnový večer přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, můj noťásek už je taky důchodce, tak jen čekám, kdy si řekne, že toho měl dost :) Tak
    ať nový přítel dobře a dlouho slouží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, v pondělí odpoledne tu bylo jako na funusu - ale už se to jeví jako zvládnutý problém. Dokonce už můžu přidávat fotky do blogu. Já jsem skromná, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat