neděle 21. července 2024

Budeme hádat

Milé KOČKY, je to snadné a kdo to nezná, nevadí, ostatní mu poradí! 

číslování není podle krásy, ale nahodilé!

                                                                                  č.1


č.2


č.3



č.4



č.5


č.6


č.7


č.8a


č.8b


č.9


č.10


bude-li vás to bavit, milé blogerky, můžeme si to jindy zopakovat...


Neděle 19.00 hod. - 

Milé blogerky, vám, které jste uhádly, gratuluji, také vám všem děkuji, že jste do toho hádání šly, přeci jen v těchto letních dnech si můžeme takovou hru dovolit? 
Dovolte mi popsat jednotlivé fotografie: 
1.Červená Lhota, 2.Karlštejn, 3.Cheb, 4.Klokoty u Tábora, 5. zámek Průhonice,  6.Loket, 
7. Litoměřice, 8a Květná zahrada Libosad v Kroměříži, 8b Podzámecká zahrada v Kroměříži, 
9.Brána Matky Boží v Jihlavě, 10.Třeboň s hotelem Bílý Koníček v popředí


17 komentářů:

  1. Ahoj Jiřinko, jak si člověk říká, kolik toho z naší země zná a viděl, u mě je opak pravdou, poznala jsem pouze Červenou Lhotu, Karlštejn a Průhonice. Projela jsem potom další fotky a fakt jsem tam nebyla, i když určitě jsem fotky viděla v článcích, ale co si takříkajíc neosahám a sama nevyfotim, zapomenu 😃😉 Krásnou neděli Jiřinko 🌺

    OdpovědětVymazat
  2. Něco poznávám i já, což už je tu přede mnou napsáno. Přidala bych 8a Kroměřížská zahrada a poslední fotku bych tipovala na Třeboň ))))
    Hezkou neděli Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Poznala bych Č.Lhotu, Karštejn, Průhonice, Kroměřížská zahrada a v tom dalším tápu :-).
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts
    Jsem na tom bledě, myslím s tím bádáním. U třetí foto jsem se ztratila🫣

    OdpovědětVymazat
  5. Milé KOČKY, milé blogerky, vidím, že jste znalé a zcestovalé, ještě nechám prostor pro další z vás a večer zveřejním, o jaká místa se jedná, co jsem pro tentokrát vybrala. Mějte se moc hezky. A už jsem na vás nachystala hádanky druhý díl, tak za pár dní bude zase co luštit.
    Vaše Jiřina z N:

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, taky potřebuju nápovědu :-) Ale něco jsem poznala a někde jsem i byla. Hezký rébus.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, něco jsem poznala, něco ne. Červená Lhota, Karlštejn, Špalíček - Cheb, č.4 neznám, Průhonice, Loket, Litoměřice, 8 a a 8b - Květná zahrada Kroměříž, Slavonice, Třeboň. Snad jsem se moc nespletla. Hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dobrá trefa, za chvíli sem dám seznam, co je co. Díky, žes napsala.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tak jsem měla chyby. V Klokotech jsem nebyla, u brány v Jihlavě také ne. Tam jsem byla jen v ZOO. Ty brány v Jihlavě a Slavonicích jsou si hodně podobné...

      Vymazat
    3. Tu bránu v J. jsem vybrala jako vzpomínku na Růženku. Jiřina z N:

      Vymazat
  8. Milé KOČKY, jste dobré znalkyně naší republiky a moc vás zdravím, pod článek a fotky jsem připsala, odkud fotky jsou. Mějte se dobře a rádi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, přišla jsem pozdě, tak nehádám, ale myslím, že bych víceméně všechno poznala. Nebyla jsem si jistá tím Chebem, ale pak jsem uviděla nápis Špalíček...
    Hezký nápad! Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo - ty a některé další blogerky podle mých předpokladů musely vše poznat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Litoměřice,Průhonice a Karlštejn jsem ještě nenavštívila. Karlštejn, jsem měla v plánu, ale tam Michal nechtěl, že už tam byl. Jinak děkuji za oživení vzpomínek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, je to zde jen pro legraci, aby nebyla letní okurková sezona.To bys nevěřila, co mne vše napadlo, když jsem lovila staré snímky pro tento článek, kam se zase vydat!
      Jiřina z N.

      Vymazat