úterý 16. července 2024

Jeden vydatný

 Posedíme, popovídáme a prohlédneme pár fotek? milé KOČKY?

Myslete si, že jste přišly na kus koláče a na kávu, u toho si povíme, kde jste byly na dovolené, jak jste se měly, prohlédneme fotky, svěříme se jedna druhé, co jsme viděly? 

Já vás vezmu na výlet kolem Orlice - máme to tam hodně rádi, od Hradce Králové až po Žamberk samé hezké stavby - skanzen, betlémy, hrady, zámky, zahrady, od jara do zimy se můžeme na něco těšit.

Častolovický zámek:


zámek v Doudlebech n.O. 

 
Muzeum krajky ve Vamberku


Kostelec nad Orlicí:




zámek Potštejn: 

 
hrad Potštejn:



hrad Litice: 


Hedeč:


Muzeum hraček v Rychnově n.K.:


něco si necháme na zítra? 






17 komentářů:

  1. Opět další milovaná místa! Letos jsem chtěla vzít mámu na růže do Častolovic, nějak jsem to nestihly... Nevadí, tam se dá jet kdykoli a je tam krásně...
    Moc zdravím, Jiřinko! Helena

    PS: Jo a nahoru na Potštejn jsme vynesli Adama, bylo asi 6 týdnů :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc mě těší, když u mne na blogu něco vyvolá vzpomínky na hezké chvíle a to samé já ráda prožívám u druhých, když natrefím na výlet do míst, kde jsme kdysi byli a líbilo se nám tam. Těch míst,kam bych se ráda podívala, je ještě dost. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná místa Jiřinko, moc hezké fotografie. Jezdívalo jsme kdysi dávno do toho kraje do Malé Čermné nad Orlicí. Stihli jsme tehdy jen pár výletů. Ratibořice, Babiččino údolí, Borohrádek, Adršpašské skály. To byl nejstarší syn ještě miminko. Pak už jsme se tam nedostali..Je v tom kraji mnoho krásných památek, hradu a zámků...děkuji za hezkou podívanou. Měj prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, budeme asi zajedno, že v té naší zemičce je tolik pěkného a zajímavého, že to vystačí na celý život. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Na zámku Potštejn jsme hráli loutkové, V Kostelci n.O- byla krásná výstava o loutkách a i muzeum hraček v Rychnově n.Kn. není pro mne neznámá. A na chatě u Divoké Orlice jsme u kolegy loutkáře měli my loutkáři dýchánek i s přenocováním.
    Měj pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem nikdy v tom kraji nebyla nespojená - a kdykoli se tam ráda vrátím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, budeš se divit, ale opravdu mám kávu,😀. Krásný den v klidu a pohodě. Pa a mávåm. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, právě jsem ji dopila. Na blogu je fajn, že se tam dá jít na návštěvu třeba i v pyžamu! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, prošla jsem s tebou krásná místa, na kterých jsem nebyla, tak za tu prohlídku díky. Měj se hezky, co to jde 😊😉😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak mi třeba! Moc zdravím a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Káva i zákusek výborné a listování v albu zajímavé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tebe když tu vidím, hned mě napadne, že bych měla přidat nějaké to kvítí! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. krásná přehlídka. mám co dohánět jiřinko. Děkuji za inspiraci na výlety, pokud budeme někdy poblíž. pěkné fotky jsi pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, určitě je to oblast, kam stojí za to zavítat a něco z nabídky si dopřát.
      Jak tě znám, ty z toho vytěžíš maximum. A tvůj fotoaparát bude plný.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Další milované místo... Častolovice, naposledy jsme byly loni s dcerou. Miluju to tam. Kdysi jsme navštívili i Doudleby a Kostelec nad Orlicí. Jiřinko, měj se krásně 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, my jsme tam několikrát byli na dovolené a pak jsem tam vzala vnučky a znova jsme to týden objížděli a holčinám se tam velmi líbilo. Takhle jsem je postupně brala na místa mně milá. Jiřina z N.

      Vymazat