neděle 14. července 2024

Lázně - nejen na srdce

Když jsme se z Lysé přemístili do Poděbrad, zašla jsem na nádvoří zámku, abych se podívala k Jiřímu z Poděbrad,  také došlo na koupi teplých oplatek, nějaké ty krabičky s oplatkami pro lidičky doma a pak jsme zasedli ke kávě, dětem něco studeného k pití a mlsky... Poté jsme se parkem prošli k fontáně a později k jiné vodě a už jsme se těch vodních hrátek nezbavili. Po osmnácté hodině nastal čas na návrat. Cestou domů jsme chytili lijavec a bouřku, ale v autě nám to nevadilo. 

Milé KOČKY, dětí a to docela malých, tam byla spousta, bylo legrační je pozorovat, jak se proháněly mezi stříkající vodou....ale cizí děti sem dávat nebudu.

Užijte si s námi pohodu a stín v lázeňském městě.
















 takové horko svlékne kdekoho:










 
já jsem si pro jistotu nechala  tričko:





Najít něco hezkého v Česku? snaž se a najdeš rychlostí blesku...

21 komentářů:

  1. Poděbrady jsou nádherné.Jezdíme přes ně často,bohužel vždy plné lidí a naposledy nebylo ani kde zaparkovat.Chtěli jsme si jenom koupit zmrzlinu.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já mám nejraději park s fontánou a nyní i ty vodní hrátky mezi náměstím a nádražím. V tom horku, jaké zrovna panovalo, tam bylo přijatelně. A velký výběr kaváren! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, dlouho jsem v Poděbradech nebyla a tak jsem se ráda podívala tvýma očima. jsou krásně rozkvetlé!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsou to na rozdíl od třeba bližších Toušeňských poměrně pěkné lázně, ale když se chci opravdu pokochat - vrátím se do Frantovek a nebo Mariánek. Tak ti přeji hezké cestování a šťastné návraty. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Poděbrady mám spojené s krásnými vzpomínkami z dětství, kousek v Dymokurech bydlela milovaná teta. Snad na podzim se tam podíváme......báječnou neděli, u nás je nádherné ráno.
    Pa, Jiřinko milá.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, prožít ve stínu a u fontány několik hodin člověka v tom horku povzbudí. Navíc - s kávičkou a něčím dobrým? Musíme se rozmazlovat, nikdo jiný to za nás neudělá.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Svatá pravda :-) Eva

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,v Poděbradech jsem nikdy nebyla, jezdila tam babička do lázní tak znám z pohledů a teď jsem se tam podívala s tebou.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak si v září naordinuj nějakou návštěvu na alespoň jeden den v některých pěkných lázních a s oplatkou a kávou ( čajem ) si udělej pauzu z obvyklého života.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotografie. V Poděbradech jsme byli několikrát. Krásný je park hned cestou od nádraží s úžasnou fontánou, navštívili jsme i zámek. Je tam opravdu moc hezky a já děkuji za připomenutí. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, přála bych ti, aby různá místa stejně pěkná byla dostupná od vás vlakem a mohli jste ještě vyrážet na výlety. Jřina z N.

      Vymazat
  6. Poděbrady jsme vždy jen projeli, takže je vlastně ani moc neznám. Takže jsem si pečlivě fotky prohlédla. Není všem dnům konec, třeba budu mít příležitost se tam procházet.
    Pěkné nedělní odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, zatím tady máš ochutnávku a později, kdo ví? Jednou jsme tam byli s manželem, když kvetly lípy a to bylo! tu vůni si pamatuji napořád. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásně upravené lázeňské město, v těch vedrech to nejlépe vyřešily ty Tři sestry nebo kamarádky? Měj se hezky, zdravím 😀🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, myslíš ty dvě ženy a dítě, co si ve fontáně chladily nohy? Nahodilé návštěvnice lázní. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Vtipné zakončení povídání o výletu.
    Poděbrady nemám daleko, tak tam také ráda zajedu. I za pouhé odpoledne,mám pocit týdnu dovolené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, čas strávený na takovém místě odmění člověka na několik dní pohodou. Já to tak mám. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. V Poděbradech jsem byla dokonce třikrát. Moc se mě tam líbilo 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ty nejsi skrytý lázeňský švihák?!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Teda Jiřinko, beru články pozpátku a jen se kocham oblíbenými místy. Milované Poděbrady... taky jsme už letos navštívili a možná si tam zajedeme znovu, miluju ty procházky kolem řeky i po kolonadě, krása ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to se ti nedivím, já zas moc ráda koukám na tu fontánu a posedím si u kávy. Jiřina z N.

      Vymazat