pátek 12. července 2024

Naše oblíbené výlety

 Jedním z nich je občasný výlet na Kuks a přehradu Les Království. Stavíme se také na Zvičině a manžel občas zatouží podívat se do ZOO ve Dvoře Králové. Cestou zpátky to obvykle znamená zastavení také na hradě Pecka. 

A že už jsme tam všechno tolikrát viděli? nevadí, jeden na to snadno zapomene a druhý vidí pokaždé něco nového. 

Milé KOČKY, něco z těch kočovníků v nás pořád je. 




historická lékárna: 



nezapomeňte na bylinkovou zahradu z druhé strany!


přehlídka Cností a Neřestí:











O pár km dále:












příjemné cestování vám všem...


22 komentářů:

  1. Jiřinko, má milovaná místa! Krásné fotky. Letos jsem si slíbila tu lékárnu, dlouho jsem tam nebyla - uvidíme...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, historické lékárny jsme navštívili jak sami, tak s vnučkami i v Klatovech a moc se jim to líbilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko milá, krásná místa, díky moc za procházku. A Kuks je nádherně opravený a hlavně, jeho genius loci.......Člověk tu získá nejen spoustu zážitků, ale i energie, kterou tolik potřebujeme. Tak hezký víkend a energie ať neschází žádné z nás, milá KOČKO, milé KOČKY!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pomalu bych mohla začít nové kolečko kolem republiky, protože manžel pořád - kam pojedeme - já řeknu místo a on - tam jsme byli mockrát - a co s tím. Ovšem, ještě pár míst v plánu mám - jen se čeká na počasí a pauzu v léčbě. A některá místa lze vidět opakovaně!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Na přehradě jsme byli několikrát,je nádherná.Kuks je pořád v plánech,snad na něj také dojde.Ovšem až nebude to horko.Moc krásné fotografie.
    Hezký den Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je někdy na obtíž, že já znám na trase, kterou plánuji, tolik zajímavostí, že pak musím leccos vynechat, aby se to stíhalo, a taky už musím na manžela brát ohledy. Ale tato dvě místa obvykle nevynecháme. Vybrala jsem starší fotky jako inspiraci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Obě tyto destinace si dlouho slibuji navštívit.už to začíná být neodkladné😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, manžel zase stráví nejvíc času v ZOO D.Králové - a já obvykle u kávy ve Dvoře Kr. - tak ať se výlet povede. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. A že máme v tom našem trutnovském okrese hezká míst, viď !
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já tam moc ráda jezdím a především k Adršpachu a do Broumova, Hronova a okolí. k Náchodskému hradu...a do Pekla!!! tedy do N.Města n.M.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, nádherné fotky♥ taky jsem byla před 4 roky , moc se mi tam líbilo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, to ráda slyším - jsou místa v republice, na která nedám dopustit a je jich hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc hezké fotky z krásného výletu. Ta lékárna je úžasná. Zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, od mamky mám zajímavou knížku o Kuksu a jeho býv.majiteli - historie je moje hobby. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Pro mne známá místa až na ten most. Ten bych chtěla vidět. Ale když jeden cestuje převážně vlakem, tak nemůže stihnout všechno. Proto jsem se u tebe pokochala a moc ti za výlet děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tahle přehrada Les Království je zajímavá a hrála v jednom detektivním filmu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, díky za hezkou reportáž z pro mě neznámých míst. Moc tě zdravíme všichni z Cítova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, moc ráda dám vědět, kde se mi líbilo ( v ČR téměř všude, hihi ). Snad to někomu pomůže najít nějaký krásný kout na prázdniny. Pa a také vás všechny tři zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,tam bych se chtěla podívat 😱

    OdpovědětVymazat
  11. Na přehradě jsem nebyla hezkých pár let, ale na Kuks jsme si s dcerkou vyjely na můj svátek tedy 30. 6. Máme to tam taky rády, byly jsem tam už po deváté hodině, takže jen pár lidí, nádhera ❤️ A ty zahrady, ty květy, barvy... 💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, tam se mi také moc líbí, kdysi jsem tam byla dokonce na kole, to jsme bydleli na Rozkoši u České Skalice a dělali v okolí výlety.
      Výhody to mělo - bylo mi o dvacet míň.Ted jsem ráda, když mě manžel někam dopraví autem. Jiřina z N.

      Vymazat