pátek 19. července 2024

Prázdninové motivy

 Sedím si doma a říkám si, že mám z různých cest i fotky, které jsou takové různorodé a že bych z nich mohla sestavit prázdninový příspěvek - a co, příspěvek, možná i několik. 

Já to zkusím - 

milé KOČKY, 

pohledám snímky od moře z různých míst Evropy a schválně - počkám si na vaši reakci, co vy, milé blogerky, na ně. 

jih Francie:




 
trochu Bretaně:




chcete trochu exotiky?:


nakouknutí do Chorvatska: 















poslední jsem já, kdysi, to jsem byla ve Splitu poprvé: ( to mi bylo rovných 51 a půl! )


ať se vám prázdniny vyvedou! milé blogerky....

26 komentářů:

  1. Dobré ráno milá Jiřinko :-) Za mne - beru všemi deseti! Krásné prázdniny, milá KOČKO. A mimochodem - KOČKA jsi byla a KOČKA jsi !!! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak dík! a i vypelichané kočky mají právo na život, ne? Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,vybrala jsi moc krásné fotky,většina z nich by se hodila na výstavu.Jsou takové jiné.
    A nejhezčí je ta poslední.Já byla ve Splitu poprvé v roce,počítám asi 1977 na devizák.Začala jsi pozdě,ale jezdíš dálky pořád.To my už ne.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, prostě to tak bylo a časem jsem to dohonila, ale - Zikmund a Hanzelka mi doma říkali dávno předtím - to jsme jezdili jen po republice. Díky tomu jsem prochodila třeba pořádně Šumavu ( po r.1989 ) a Novohradské Hory. Pamatuji se na pocit, když jsem vystoupala na Čerchov, nebo Poledník - a jiné kopce, dříve nemyslitelné! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, Split… když jsem byla prvně v Diokleciánově paláci, skoro jsem přestala dýchat… A Salona… Ráda vzpomínám.
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak to chápu, já mám z první cesty do Chorvatska - poznávací zájezd s bydlením v Primoštenu - také úžasné vzpomínky. Bylo září r.1999 - cestou pozůstatky války a mráz mi běhal po zádech - ale u moře to bylo voňavé a krásné. Šibenik, Split, Dubrovník, Plitvice a třeba Slapovy Krky - za to jsem ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,vybrala jsi krásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, bylo by škoda nechat je jen v archívu? Škoda, že jsem neměla digifotoaparát na cestu do Skotska a 3x Švýcarska. Leda bych tam jela znova, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotky - radost pokoukat! A sluší Ti to :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji ti. Už to není taková paráda! Mezitím uteklo 25 let!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ty umíš svými fotkami potěšit. Sluší Ti to, to je tedy pravda !
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to jsem byla schopna na tom bobku sedět, dnes bych z toho asi spadla, ale to víš, každý věk má své výhody a nevýhody. Dnes, kdybych za tebou přijela, o holi a pod plachetkou osoba, asi bys mne nepoznala. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásné fotky a fakt Ti to sluší.Já jsem začala pořádně cestovat až tak před šesti lety a už jsem byla na moc pěkných místech.Za týden do Gdaňska,už teď se těším,pak se uvidí.Moc ráda jsem se podívala na tvé fotky.Měj krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, měj se tam moc hezky, já budu zítra v Táboře. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts
    Vytvořila jsi tu pravou dovolenkovou atmosféru, jen se navodit, nebo ponořit do vln.
    Dokonce i malá mořská víla nakonec, a to ve Splitu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale pěkný komentář, milá Renátko. Posílám srdečné pozdravy do tvé pěkné zahrady. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Pro nás, co máme k moři daleko, pohled na vodu vždy potěší. Jiřinko promiň, ale já dávám body námořníkům. Ale tobě to také sekne. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Večernice, já fotím, co vidím a tyhle fotky k moři patří. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,vzpomínky nás často nakopnou k další návštěvě.To moře a slunění jsem také několikrát zažila,nyní už je to pasé pro mě.Nevadi,je tolik krásných míst a aktivit,jen chtít.Na fotce Ti to sekne 👍🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nikdy jsem nebyla na dovolené, kde bych se povalovala pod slunečníkem na pláži, to není nic pro mne. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, to jsou nádherné fotografie. Ten bouřkový západ slunce je bomba!!! Nádhera. Přeji Ti moc hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško a kdybys viděla tu bouřku - to bylo teprve divadlo, od Brače směrem ke Spitu - manžel to natáčel a já jsem byla strachy bez sebe. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, to jsem se prázdninově zasnila. Děkuji, hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, odpočiň si a naber síly. Díky za fotky z F.L. Jiřina z N.

      Vymazat