pátek 16. srpna 2024

Dárek

Milé KOČKY,

dnes má Jára z Rbk narozeniny a já jí posílám dárek - spolu s gratulací a přáním pevného zdraví a ať jí to pořád tak baví chodit do luk, do lesa, na výlety a fotit. 

Jaruško, tvé nejmilejší město mým pohledem:





















Přeji ti krásný den!
A nebreč, však se tam ještě mockrát podíváš!




16 komentářů:

  1. Jiřínko milá, jako vždycky krásně fotky z krásných míst. Jistě přinesou radost nejen adresátce- já se také hlásím🤗
    A ještě jeden vzkaz:
    Jaruško, přeji Vám k narozeninám
    všechno dobré zdraví a pohodu a
    ať Vás život baví🥂🍀🎂
    Ať život baví nás všechny, KOČKY.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji...ano ať nás všechny život baví
      ..o tom to.prece je!!! Moc děkuji.

      Vymazat
  2. Jé, to jsem nevěděla! Takže Járo - všechno nej a hlavně pevné zdraví! Což tedy přeji i tobě, Jiřinko!
    Telč je i mé oblíbené město...
    Mějte se krásně, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Moc ráda bych se do Telče ještě podívala a v místě, jde jsem se (doma) narodila, položila mamince růže. Dnes je tam park a v místě našeho domu zbyla jen funkční studna. Vedle jsou činžovní domy...

      Vymazat
  3. Krásné fotky, krásný dárek ! A i já posílám přání všeho nejlepšího Jáře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Musím přiznat, že je to jeden z nejkrásnějších dárků, jaké jsem kdy dostala.

      Vymazat
  4. Jiřinko, Tvůj příspěvek mi nahnal slzy do očí...tak moc mě dojal. MOC DĚKUJI. Mockrát jsem těmi dřevěnými vraty procházela, ještě jako dítě s maminkou, můstek přes Telčský potok, který propojuje všechny rybníky kolem města, Horní bránu která vede náměstí Zachariáše z Hradce... Děkuji za tento úchvatný a moc milý dárek. Moc si toho vážím a mám obrovskou radost. Děkuji, děkuji, děkuji. ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, co ode mne můžeš asi čekat? S láhví alkoholu nás dvě nenachytají, leda tak s dortíkem a kávičkou, nebo bábovkou. Jsem moc ráda, že ti tady - na blogu - můžeme všechny popřát pevné zdraví a hodně štěstí a do dalších mnoha let jen to nejlepší.
      Jak víš, mám dnes od mých narozenin přesně půl roku a tak jsme si ten rok pěkně spravedlivě a sestersky rozdělily. K přání se připojuje i LK.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Moc děkuji i manželovi a pozdravuj ho. Je to moc milý pán. To ostatně jste vy oba moc fajn přátelé a já si vás opravdu vážím.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Moc hezký dárek a gratulace!
    Přidávám se🥂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to jsi hodná a nakouknutí do Telče tě asi nezarmoutí. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,my jsme se pokochali krásnou Telči a Jaruška měla určitě radost. Já se přidám s přáním zdraví pro Jarušku a všechny lidičky kolem ní 🍀🌹🍀a pro Tebe kočko 🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také děkuji za přání zde. Bylo to originální a dojalo mě. Jiřinka je geniální a jsem ji za to přání moc vděčná. Děkuji i Tobě Marti.

      Vymazat
  7. Jiřinko, Telč miluji. Byla jsem tam mockrát.
    Jaruško, dodatečně vše nejlepší k narozeninám. Hlavně hodně zdraví. Dřív jsem to nestihla byla jsem týden v přírodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, kdykolik jsme jeli okolo, vždy jsme si tu udělali zastávku. Jiřina z N.

      Vymazat