čtvrtek 15. srpna 2024

O zájezdu - dni šestém

Dnes to vezmu, milé KOČKY, zkrátka:

6.den zájezdu -

den poslední, ale také vydatný - věnovaný Waršavě, procházce po hradbách a Starém Městě. Odpoledne odjezd do republiky a jak jinak, než postupné vystupování účastníků podle toho, jak se na začátku nastupovalo. Takže ti, kdo jeli z Prahy, byli u Hl. n. až večer ve 23.hod. - poté případné cestování autem nebo vlakem do bydliště.

Ve Waršavě jsme tentokrát okusili metro, tramvaj, bus!

Své dojmy a zážitky ze zájezdu zatím nebudu komentovat, i když jich bylo hodně a mnohé by stály za zveřejnění.

Varšavský Barbakan:

ve Waršavě jsem byla potřetí a ráda se tam opět vrátím...možná.

1. Jiřinko, děkuji za lákavé fotky! Kamarádka byla ve Varšavě a provázela jí místní architektka, to jsem fakt trochu záviděla...
    Přeji příjemný horký den. Helena

1. Helenko, příjemný až tolik nebyl, musela jsem na Karlák do Prahy, ale dalo se to vydržet. Zato ta sprcha po návratu byla prima. Jiřina z N.

2. Nádherné fotografie, moc krásné památky. Ty cihlové stavby jsou praktické, nepotřebuji fasádu a pořád jdou krásné....děkuji za super podívanou a přeji ti hezký den. U nás konečně prší.

1. Jaruško, k ránu tady také zapršelo a pak bylo jako v džungli. Jiřina z N .

3. Ve Varšavě jsem byla, takže tak trošičku mám některá místa projitá, ale zcela určitě jich je hodně, která projitá nemám.
    Měj se hezky !
    Hanka

1. Hani, včera večer jsem si dala práci a na mapě i jinde jsem vše, co jsme na zájezdu viděli a navštívili znova prošla a prostudovala a zjistila, že toho je tam ještě tolik.
      Přeji ti hezké dny a kdy ti přijede vnučka Hanka? Jiřina z N.

4. Jiřinko,vidím,že jsi byla v Polsku,ve Varšavě.Já jsem se vrátila v sobotu z Gdaňska,bylo to fajn,hezká dovolená,počasí bylo dobré,výlety úžasné,moříčko,no to ani nebudu zmiňovat,prostě paráda.Měj se krásně,já si jdu projet zpětně tvůj blog.Opatruj se a užívej,co to jde!Marťa.

1. Marťo, to ti moc přeji, určitě ses potěšila. Prokládám povinnosti hrátkami s doktory a mezitím nějaké to užívání na výletech. Jinak to nejde. Jiřina z N.

5. Ahoj Jiřinko, krásné fotky nikdy jsem tam nebyla tak alespoň s tebou jsem se prošla po Varšavě.Moc zdravím Iveta

1. Ivetko, je to město postavené znova, třeba zámek podle obrazů Canaleta , neb to bylo na konci II.sv.války totálně zničené. Jiřina z N.

6. Ve Varšavě a celkově v Polsku by se mě také líbilo. Prošli a projezdil jste toho Jiřinko spoustu. Měj pohodové dny 🍀

1. Marti, rychle to uteklo, ale bylo to dost našlapané.Za mne spokojenost.
      Velkou část jsem stihla na blog dát. Jiřina z N.

7. Lezarts
    A jsme v cíli, užila jsem si to!