pátek 30. srpna 2024

Neplánovaný špacír

 V úterý odpoledne jsem si usmyslela, že si zajedu do Prahy dokoupit nějaká eura, ať mám na zájezd raději dost - a když už jsem v Praze byla, měla jsem sebou foťák, tak jsem si řekla, že se projdu a něco nafotím. Od bývalého Máje, přes Františkánskou zahradu na Václavák, pak kolem Ovocného trhu ke Staromáku, až do Anežského kláštera a odtud k tramvaji a na Ládví - z Holešovic metrem.

Bylo dost teplo a slunečno. Nakonec fotky vám, milé KOČKY, ukážou, co jsem potkala. 

A tak se stalo, že tu v pátek nebude prázdno. To jsem nečekala! ( já už budu jako Karel Gott ).






















a mám nápad - fotky z Anežského kláštera sem dám zítra?...



24 komentářů:

  1. Jiřinko, z každé fotky sálá horko... Teď se mi na procházku Prahou moc nechce. Jsi statečná žena! Anežský klášter beru, tam to mám ráda!!!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tentokrát jsem šla jen tak bez cíle. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásně nafoceno pražské centrum.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Centrum je krásné, ale ty motýle... Nemám ráda ani živé, a ti letadloví tu mojí fóbii taky moc nevylepšili :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, já dávám pozor, abych nebyla přímo pod nimi, přeci jen takové monstrum, kdyby se zřítilo...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to jsou moc hezké fotografie z letní Prahy. Děkuji za hezkou podívanou a přeji ti krásné poslední srpnové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tak už snad brzy budu fit a pak ti pořádn napíšu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, doma ve stínu s dostatečným přísunem citronovo - matovou vodou z kohoutku je ta podívaná na krásné zákoutí Prahy 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty si umíš zpříjemnit horký den. Potřebuju sehnat mátu do květináče pro ml.vnučku. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Hezky jsi portrétovala mojí velkou lásku Prahu!
    Mimořádně povedené záběry!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jen tu policii jsem blejskla raději jen zezadu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko velké město a horko, tak to bych vůbec nedala. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, to máš pravdu, v těch vedrech je lepší být někde u rybníka nebo v lese. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Fotky bezvadné. Nevím, zda by se mi teď v tom horku chtělo městem trmácet. Ty jsi prostě nezmar.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když už tam musím, tak se za to odměním. Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko,Prahou se vždy ráda projdu i v horku.Hezke fotky.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, našla jsem i několik stinných zákoutí. Na schůzky s blogerkami jako dělaná.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Šárko, však je také pěkná a pohledná. Hlavně to tam nemám daleko. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,moje milovaná Praha! Teď jsem tam delší dobu nebyla,ale určitě se chystám.Je prostě překrásná.Děkuju,že jsem se mohla podívat,pokochat.Měj se moc pěkně,KOČKO! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, až bude barevný podzim - bude správný čas na návštěvu. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Moc hezké snímky, Prahu tyto horka bych nedala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, však už brzy bude po horku, asi. Na co by nám byly naše pěkné kabáty a kozačky? Jiřina z N.

      Vymazat