neděle 18. srpna 2024

Tak různě

Co se nevešlo - milé KOČKY.

Hned v první vesnici jsem se zamilovala - vážně - do zahrady u jednoho domu:



u zámku ve Waršavě jsem zas byla překvapena množstvím a růzností jiřin: některé z nich vám nyní ukážu:








v rámci prohlídky skanzenu:






a v této chvíli se se zájezdem do Polska rozloučíme...věřím, že budou i další...

16 komentářů:

  1. Jiřinko, u toho domu to někdo s nůžkami fakt umí!
    Přeji krásnou neděli a odpočívej! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já bych to neuměla, líbí se mi styl anglických zahrad, ale tato byla opravdu pěkná. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko ta zahrada je úžasná 👍👍👍
    Chce to trpělivost a je za tím spousta práce, ale vypadá to úžasně. Moc krásné fotografie. Jak Tě znám, určitě brzy zase někam vyrazíš. V plánech máš toho dost a tak Ti přeji, ať vše vyjde a hlavně ti je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, právě mne oslovilo to, že taková zahrada je asi běh na dlouhou trať. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Maruško, každá zahrada je o práci a pravidelnosti. Výsledky bývají obdivuhodné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásně se na fotky dívá. Ta zahrada je úžasná!
    Hezké nedělní odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem tam běžela od busu na pár fotek, to jsem si musela pofotit! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko zahrada je umělecké dílo, chce to určitě hodně práce, ale přiznám se, že můj šálek to ale není. Jiřiny mají spoustu odrůd a barev a líbí se mi snad všechny. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u těch jiřin bylo včel a čmeláků, taky se jim tam líbilo. To byl kulatý záhon u jednoho zámku ve Waršavě.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,ta zahrada je nádherná.Vždycky se mi líbí,když se majitelé zahrad,domů starají o tyto věci,chtějí mít své okolí hezky upravené,uklizené a i napohled pěkné.Někdy,když se chodím u nás projít,ne vždycky to tak je, to pak koukám a říkám si,čím vším lidi dokážou zaplnit své balkony,zahrady.Tvoje fotky se mi líbí a těším se na další,protože je mi jasné,že ty "tvý toulavý nohy"doma dlouho nevydrží.Krásnou neděli Ti přeju! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tys mě ale prokoukla!
      Povím ti o jedné legrační situaci - jeli jsme busem na další místo a bylo asi 11 hodin dopoledne - řidič a průvodce vedli veselé řeči - já jsem seděla nahoře nad p.řidičem a zničehož nic povídám: chtělo by to likér ( ani nevím, proč jsem to řekla ).Řidič na to: není brzy na alkohol? Vtom p.průvodce sáhl do skříňky před sebou a vytáhl lahev s likérem! a malé plastové panáčky a všem ( krom řidiče ) nalil a měli jsme přípitek! to nevymyslíš. On ten likér dostal od jedné paní ze zájezdu.Bylo to něco jako ořechovka ..Jiřina z N.

      Vymazat
  7. To je teda vymakaná zahrada.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem tam běžela z busu to nafotit - to snad stříhají nůžtičkami na nehty.
      Jiřina z N.

      Vymazat