úterý 24. září 2024

Jak utratit stovku

 Moji milí blogeři a milé KOČKY. V pondělí dopoledne jsem měla nějaké techtle s doktory na Karlově náměstí a pak - jelikož jsem si vzala sebou foťák, jsem si usmyslela, že si udělám malý výletík na jisté místo v Praze. Ovšem, jak už to já v životě mám, cestou tam se mi naskytl pohled na jeden vstup do paláce a do Vrtbovské zahrady, tudíž jsem se vydala vstříc dobrodružství a překvapení - protože kdejakou zahradu v Praze jsem již navštívila, některé i opakovaně a tuhle ještě ne. Bylo krásné počasí a docela dost lidí se tam procházelo, počítám, že nejméně dvě třetiny jich byli cizinci. 

Věnovala jsem této zahradě hodně pozornosti a času a snad to bude na fotkách znát? Vstupné pro seniory 100,- Kč.

Jen jsem byla zklamaná, že tam není restaurace, dala bych si černé pivo nebo kávu s něčím k zakousnutí - bylo docela horko a od rána jsem nejedla a tak by mi to pití přišlo vhod.

Moc ráda vás vezmu sebou a ani ty schody nemusíte šlapat - pohodlně se usaďte a jdeme na to:









v této části zahrady vlevo byla voliéra s ptáčky zpěváčky:
















pokročíme o pár schodů výše - třeba zítra? 

1 komentář:

  1. Jiřinko, to je nádhera. Z ruchu velkoměsta se najednou dostaneš do klidné a nádherné zahrady. Je to moc krásné a krásně jsi to nafotila, tak že se můžeme kochat tou nádherou. Díky a přeji Ti ať ty náročné dny zvládneš.

    OdpovědětVymazat