čtvrtek 26. září 2024

Vrtbovská zahrada II.

 Milé KOČKY, už jsem na vás nachystaná s druhým dílem vhledů do Vrtbovské zahrady a čím výše jsem vystoupala, tím lépe se mi na Prahu a její pamětihodnosti koukalo a také - pro vás fotilo. Jistě víte, že kostel s Pražským Jezulátkem je v sousedství a proto ho na některých fotkách kousek uvidíte.Toho kostela, ne Jezulátka. 









holá zadnička:
















Babí léto je tu - užívejte si ho. ( Já jsem v této zahradě nasekala asi 167 snímků!

17 komentářů:

  1. Jiřinko je to nádhera-Krásné sochy a záhony.Modrá obloha,jako malovaná.Slunce je teď takové ostré.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, byl to opravdu povedený den - co se týká počasí, takových už letos moc nebude. Ale ještě přijdou ty s barevným listím - už to začíná. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, pěkně jsi se v krásné zahradě fotograficky prošla. Krásná procházka je to i pro mě. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, v takové zahradě je pořád co obdivovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, nedivím se. byla jsem na tom úplně stejně. Je to prostě skvost.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, mnohé dvojice tam posedávaly v loubí a kochaly se výhledy na pražské střechy. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to je krásná zahrada,barvy,sluníčko.Děkuju,že jsem se mohla s Tebou projít.Bylo to příjemné.Měj se krásně,KOČKO! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, snad to jako inspirace pro návštěvu Prahy stačí. Vítej. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je úžasné...tam bych si sedla a kochala se. Těch krásných soch, pohledy na červené střechy domů...vše úžasné, zalité sluncem a modrá obloha...jak kontrastní a barevná nádhera! Překrásné záhony upravené ve francouzském stylu...kochám se, kochám ... Nádherné fotografie. Díky za ně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško a trochu jiné pohledy na Hradčany a chrám sv.Mikuláše, než jsem zvyklá. Koupila jsem si tam pohlednici se sněhem - taky krásný snímek...Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Je to nádhera ! Krásně udržované záhony kytek- sochy, které stojí za to obhlédout ze všech stran, výhled na pražské červené střechy- modrá obloha. Vybrala sis dobře, kam ten den svoje kroky zaměřit.
    Klidné čtvrteční odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem dnes ulítaná, dopoledne do Prahy na Karlovo nám., pršelo - pak zpátky domů a na nákup ( já si snad už konečně koupím tašku na kolečkách! ) a nyní si dám pauzu. Zdravím a přeji krásné odpoledne. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Když je krásné počasí, tak to se fajn cestuje. My byli v Mariánkách a celý víkend lilo, foukal studený vítr, že došlo i na lyžařskou čepici. Ach jo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, Mariánky jsou také krásné a moc ráda se tam občas zašiju na pár dní - ale pršavky nemám ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, nádherné fotky a krásná zahrada i výhledy. Věřím, že sis procházku skvěle užila. Měj se hezky, pá 😊🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to jsi mne prohlédla dokonale. Nespěchala jsem a pořádně jsem se rozhlížela. Fakt skvělý zážitek. Musím si zážitky z Karláku prokládat zážitky odjinud. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko,moc hezké pokračování.Iveta

    OdpovědětVymazat