čtvrtek 3. října 2024

Co nás čeká

Říjen - měsíc, který umí překvapit, někdy krásným, slunečným, vlahým dnem a jindy mlhou, větrem, deštěm - šedivostí. Milé KOČKY, ale nebýt chladu a zimy, kdy jindy byste si vyšly v pěkném kabátku, v klobouku, s krásným deštníkem? S koženou kabelkou, ve výstavních botičkách, případně už v rukavičkách?

Využijte toho počasí, uvažte si hedvábný šátek a vyražte ven. Jste přece KOČKY a dejte to ostatním najevo.

Přízemní mrazíky vykouzlí jinovatku a bude i co fotit, možná. Za pár dní to bude v našich městech vypadat podobně, jako na mých fotkách:








posílám růžičku všem optimistům:


18 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné podzimní fotky. Já teda už kočka nejsem. Rifle, tričko, softshelová bunda, outdoorové boty, čelenka. 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, to jsou krásné podzimní fotografie. Jen musím dodat, že klobouky jsem nenosila nikdy a lodičky už jsem také dávno z šatníku vyřadila...Přesto se těším a doufám, že se budu ráda toulat barevnou podzimní krajinou. Foťák mám sice v servisu, ale snad se mi brzy vrátí a náhradou mám zatím půjčenou synovu bezzrcadlovku, se kterou se třeba i fotit naučím. Jen se těším na to sluníčko. Zatím prší a je chladno. Přeji Ti krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, každý rok se těším na těch pár dní podzimu, kdy jsou barevné listy a občas je prosvítí sluníčko. Místy už začíná červená a žlutá barva vytěsňovat zelenou.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné fotografie i pozvánka jít ven i v dešti
    🙈🥰Jak nemusím, nejdu a když ano,vše jistí bunda s kapucí,namísto deštníku fr.hole. Nyní ZMENA 🥰 trekové. Jo a klobouk,naposledy slamák v době chemoterapie🥰, slušel mě,to jo🙈Deštník mám echt krásný,ale raději ať jej nemusíme 🥰Měj se sluníčko ve 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mám deštníků několik a jeden obzvlášť krásný - ale ten si šetřím.
      Klobouků mám také hodně. Když si některý nasadím, zdraví mne hned víc lidí, hihi.
      Tak krásný podzim tobě i ostatním blogerkám. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Už se na tu paletu barev těším. Akorát ten deštník nemusím :-)¨.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, když se podzim povede, je to nádhera, a pak mám ráda krátkou a intenzivní zimu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásné podzimní fotky. Já momentálně s nudlí u nosu mám do kočky daleko, u nás prší, pošmourno. Ale už se těším, až se zase objeví sluníčko, nemám žádné podzimní fotky. Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to teprve přijde. A bude to zase pastva pro oči, sice dočasná, ale užijme si ji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Krásné plameny podzimních barev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, žijeme na pěkném místě na zemi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to je tedy trefa! Zrovna zdravím z místa, kde je snad každá ženská elegantní dámou…
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tipuji nějaké lázně? Nedávno jsem potkala v Praze blízko Karlova nám. pár - tutově cizinci a paní byla jako ze žurnálu - musela bys to vidět. Ten chlapík zářil, že má takovou ženu a nebyli moc mladí, spíš naopak. Byla jsem jimi okozlena. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Klobouk a lodičky-nic pro mě)))) deštník nový mám...ale zrovna by pršet ještě nemuselo. Díky za krásné foto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, klobouk a pěkné kozačky a to ostatní - na boty a kabelky jsem byla od mala vysazená. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nádherné barvy,snad se jich brzy dočkáme.Za dámu budu v úterý,máme setkání s děvčatama a tam platí,že se hezky ustrojíme.Žádné džíny a triko
    Jiřinko,hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, JItko, sukně nebo šaty - na to žádné rifle nemají. Jiřina z N.

      Vymazat