úterý 1. října 2024

Podzimní zeleň

 Na výletě v sobotu jsem také nafotila trochu té podzimní zeleně: milé KOČKY, uvědomuji si, že už podzim přebírá vládu a tak jsou tyhle kytky na dlouho vzácné a do jara toho barevného moc k vidění nebude - když neberu barevné listí, ve které ještě doufám. 

Ať se vám daří a máte veselé a pestré dny. Uvítáme spolu říjen barevně.










16 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie Jiřinko. Léto je pryč a tak se musíme ještě těšit z toho, co ještě kvete i když stromy se pomalu začínají oblékat do barevných kabátků, než listí zcela opadá. Ta barevnost je pak úžasná, ale já osobně mám mnohem raději jaro s vyhlídkou příchodu teplejších dní, více sluníčka a menšího množství oblečení na sobě i když on i ten podzim má něco do sebe. Měj hezké podzimní dny. 🍁🍂🍄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, s pokročilým věkem jsem se naučila na počasí a změny ročních období koukat jinak, než za mlada. Už i déšť a mlhy beru jako nutné projevy a hlavně - nikam nemusím, to není, jako když jsem dojížděla do práce. Na barevné listí se těším každý rok.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,krásně barevné fotografie.Ještě sem tam něco kvete,ale listí je více pod stromem,jak na něm.Pořád dost fouká.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás už se začínají barvit listy u některých stromů, ale to hlavní pak přijde náhle později. Jednou jsem viděla překrásnou scénu v Tanvaldu - hrušeň, celá různobarevná byla zpola opadaná a dole kruh krásně barevný. Já to ani nevyfotila! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hezky se na fotky dívá. Ano,ano - kvítka už brzy budu minulostí a pokud bude příroda milostivá, budeme se těšít z barev listí.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani a potom ta dlouhá zima a těšení na jaro, na sněženky a vůbec cibuloviny - viď?Každý kvítek podbělu pak potěší.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, barevný a hlavně slunný podzim mám ráda. Co naplat,přijdou i mlhy a deště. Nicméně budeme se kochat Tvými krásnými fotografiemi 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, podzimní barvy jsou pro mne odměna. A v zimě se mi líbí kdejaký barevný holý proutek.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pěkné barevné. Líbí se mi hodně ta dýňová dekorace na trávníku. Přeji hezký říjen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, z té výstavy dýní jsem byla unešená. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Hezká barevná škála přírody! Nabírám si zásobu na zimu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ta kvítka jako by chtěla dokázat, že zima je ještě daleko...Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Moc krásné, Jiřinko. Hezký den ti přeji 🌞🍁🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, tobě i ostatním blogerkám přeji jen krásné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, teda to se urodilo dýní :-) Nechci zimu, nechci, už aby bylo zas jaro :-) Děkuji za ta kvítka.

    OdpovědětVymazat
  9. Co dodat? Prostě nádhera!!!!

    OdpovědětVymazat