úterý 4. prosince 2018

Někdy se nedaří

Dnes jsem tomu dala!,
milé KOČKY,


byla jsem objednaná na Mělník k lékaři na desátou, předem jsem si nezjistila, co mi tam jede a kdy,
takže dopravu jsem řešila na poslední chvíli,
počasí bylo přímo příšerné, ale já jsem si frajersky vzala fotoaparát,
že si potom třeba zajdu nad Soutok a udělám snímek? nebo co jsem si to myslela...
Vlakem jsem dojela za pár minut do Mě a pak pěkně pěšmo ke špitálu,
tady asi hodinu čekání a tak jsem měla čas zjistit, že nemám sebou ani OP, ani průkazku pojištěnce,
protože jsem si chytře nepřendala potřebné pouzdro do jiné kabelky!
Doktorka i sestra byly nad věcí a uznaly mé argumenty,
mezitím se vyčasilo a svítilo sluníčko, modré nebe lákalo...
prošla jsem se až nad Soutok, ke staré silnici pod zámkem, udělala asi tři fotky a ejhle,
klekly mi baterky a náhradní byly...chvíle napětí....doma na nabíječce!
Vnitřní hlas mi pěkně vynadal a nezbylo mi, než dojít k zastávce busu a odjet domů.
Tak spolu s výsledky od lékaře nic moc.
Ale heslo dne je:
není tak zle, aby nemohlo být hůř.

( pro neználky:
na třetím snímku je soutok Labe s vodou z vlt. plavebního kanálu a na posledním je Vltava s Labem...
na druhém snímku . ten flíček vlevo nahoře, to je - moji milí - Říp... )













































6 komentářů:

  1. Děkuji, škoda, že jsem nemohla nafotit víc, světlo bylo zrovna parádní.
    Takové fiasko nepamatuji, jednou se to stát muselo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já mám ráda tvoje šťavnaté psaní! Prostě někdy je den "na baterky" :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Vše na pytel, ale ta vymetená obloha, ta je jako z katalogu.
    Kolem té tečky často jezdím na Prahu, ale přeci jen je z mého pohledu větší.

    OdpovědětVymazat
  4. Simonko, ty to brázdíš po dálnici a tak je hora Říp kousíček, takhle od Mě vypadá jako krtina, viď?
    Hezký večer všem
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, ale krásně jsi nafotila. Já jsem byla na Mělníku na vernisáži až navečer. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat