úterý 4. prosince 2018

To nejlepší nakonec

Jednou všechno končí a tak udělám konec i hlásání,
jak bylo na adventním zájezdu o minulém víkendu,


milé KOČKY,
použiju k tomu pár obrázků dvou budov, jedna je radnice v Basileji,
a snad mi všichni odpustí, že jsem to vzala napřeskáčku,
není to chronologické, vím,
šťouralům jen doporučím, ať si tam sami zajedou a nafotí si ta místa, získají své vlastní zážitky,
a pokud mají odvahu, ať se nám pak pochlubí, ne?
Někdo staví, někdo bourá, každý dělá, jak umí.
Mějte se dobře a rádi.
A jestli jsem někomu přinesla i jen malinko chuti do cestování, budu spokojená.













































































2 komentáře:

  1. Hele, ty jsi byla plná zážitků a celou noc jsi hasila jeden článek za druhým a jednu krásnější fotku jak druhou !!

    OdpovědětVymazat
  2. Simi, já jsem to včera musela nasekat jak Baťa cvičky, protože teď pár dní budu mít něco jiného na starost a nebude na koníčky čas.
    Ale neboj, v sobotu jdu s vnučkami na Staromák, tak nějaké to chvojí bude. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat