úterý 4. prosince 2018

Stánky a obchůdky

Moji milí návštěvníci blogu, moji čtenáři, moji příznivci
( doufám, že tam někde jste ! )


co bych to byla za ,,reportérku,, -
kdybych vám nezprostředkovala kontakt i s nějakými těmi stánky s různým ,,tovarem,,?
Spolehněte se, že mnohdy to bylo tělo na tělo, dav vás nesl jinam, než jste chtěli,
zboží, o které jste měli zájem, nebylo téměř možné koupit, ale!
měli-li jste štěstí, došlo i na ochutnávky - sýry, cukroví, víno či kousek štoly,
dokonce pidivzorečky husích jater tam byly.
Nejvíc mě pobavilo, když jsem - já, dlouhá ženská,
měla ruce nahoře a v nich fotoaparát a pod rukama mi pobíhali Japonci s jejich psí výškou.
Tak tedy, tady to máme:
milé KOČKY,
pojďte nakupovat:







































































































































































3 komentáře:

  1. Koukám, že v těchto stáncích si vybere každý ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jiřinko, jsem tady :-) Lákavé trhy. Měj pěkný advent.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, Kitty, kdyby měl člověk tiskárnu na eura, tak si klidně nakoupím u každého stánku zvlášť.
    pa Jiřina

    OdpovědětVymazat