neděle 28. dubna 2019

Seriál

Možná, že už jste to tu,
milé KOČKY,
četly, že na seriály já nejsem,
odsledovala jsem jich jen pár a pokud si nejsem jistá, že uvidím všechny díly, ani do toho nejdu.


Takže kdysi Náhrdelník a Nemocnice na kraji města.
Nevzpomínám si na žádný jiný, ani náš, ani cizí.
Zato nyní po nocích s potěšením koukám na Královnu Viktorii a vždy, když skončí - dávají dva díly po sobě,
uvědomím si, že je spousta hodin a měla bych zalehnout.
Byly jsme kdysi s Marcelkou, přítelkyní, na jednodenním výletě v Německu a kromě jiných měst jsme navštívily hrad i zámek v Coburgu a s tím to trochu souvisí a mám radost,
že vím, kde to je a co to je.
Nebudu se vyjadřovat k samotnému seriálu, ale líbí se mi postava královny, jejího Alberta a také lorda M.,
líbí se mi místa i krajina, kde to točili.
Královna, které pak říkali babička Evropy.
Baví mě sledovat souvislosti, pořady o Anglii, Viktoriiny potomky.
Pro vás pár fotek z Coburgu:





















































2 komentáře:

  1. Máš štěstí, že si  můžeš situaci a stavby vybavit z vlastní zkušenosti. Mají tam pěknou výzdobu a musím se kouknout na historii zámku, jestli nějak s Viktorií souvisí. Na mě je to už v televizi pozdě, ale kdo ví, třeba v tomto případě udělám výjimku a kouknu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kitty, z Coburgu pocházel její manžel, princ Albert.
    Její vnuci pak panovali v Anglii, Německu a Rusku a to najednou! proto mě vždy překvapovalo, že vedli proti sobě války.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat