pátek 8. listopadu 2019

Namátkou

( dnes počtvrté )
Bylo by mi hodně líto, neukázat vám,
milé KOČKY,


některé snímečky, které se mi dnes dostaly do aparátu,
ale jsou to takové obrázky z Nerudovky, z Jánského vršku a tam okolo,
odevšad něco a společného mají jen to, že jsou to pražské střípky.
Takové to moje cvakání za pochodu.
Užijte si se mnou:




































8 komentářů:

  1. Jiřinko, udělaly jste si krásný výlet do Prahy. Střípky z pražských ulic se mi moc líbí, také ráda fotím za pochodu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten dům obklopený květinami vůbec nevypadá jako listopadový, nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný výlet jste si udělaly. Prohlédla i pročetla jsem si Tvoje pražské příspěvky. Krásné fotky z krásných míst.
    Měj se hezky, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko,moc děkuji za procházku Prahou,tolik mě to tam láká.Krásně jsi všechno nafotila a dům se zelení je prostě nádhera.Hezký víkend Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Janinko, je přímo proti Velvyslanectví Německa, samotnou mě překvapilo, jak to bylo působivé! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, krásné fotky i krásná místa. Hezky se touláš Prahou.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky. Moc se ti povedly. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné snímky Jiřinko. Líbí se mi moc ten dům se sgrafitovou výzdobou a ještě i ten obrostlý květinami. Moc krásné fotečky jsi pořídila. Děkuji krásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat