pátek 8. listopadu 2019

Poutní areál na Bílé Hoře

( dnes potřetí )
Kostel Panny Marie Vítězné.
Jasně, že jsem tu nebyla poprvé, neb tu pracoval Santini a jeho stavby ráda a ochotně navštěvuji, klidně i několikrát!
A ještě před ním tu byla starší sakrální stavba.


( a to nemluvím o nedalekém pomníku o Bitvě na Bílé Hoře a letohrádku Hvězda )
Tentokrát jsem byla velmi mile překvapena, tím, že kostel i ambity a obrazy jsou z velké části opravené, restaurované a je to úžasné místo na přemýšlení,
občas tam bývají kulturní akce, což dnes odpoledne sice nebylo, nicméně jsme měly s Marcelkou celý objekt ,,pro sebe,,.
Sluníčko se vyklubalo z mraků a tak to dostalo hezčí, optimistický nádech.
Moc mi to tam prospělo.
Co myslíte,
milé KOČKY?,
jak by se vám tam líbilo?


















5 komentářů:

  1. Krásné místo, obdivuji nádherné malby. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, tady jsem byla před hromadou let, děkuji za připomenutí!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tady jsem byla ještě od práce na výletě.Už tehdy jsem byla nadšená a jak vidím,byla bych i teď.Moc velké díky

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Helenko, já si kolikrát říkám, jestli mám někam jet znova, ale určitě to stojí za to, protože se hodně budov a objektů opravuje ( konečně ! ) a vše se pak vyloupne do krásy. Takovýchhle míst znám hodně, a právě se těším, že budou čím dál hezčí.
    Třeba je vyfešákovaná Sv.Hora u Příbrami, bude Police u Žandova, krásný jednou bude Římov, sposuta dalších.Nemusí to být vždy jen církevní stavby, mám ráda toulání po památkách všeho druhu.Obdivuji práci dávných řemeslníků a umělců.
    Jiřina z N.
    Kam nevlezu sama, navštívím na blogu některé z vás, hihi.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotografie z krásného místa.

    OdpovědětVymazat