pondělí 4. listopadu 2019

Praha listopadová

Praha, listopadová a podvečerní,
na tohle téma bych toho mohla napsat spoustu,


ale ne, jen obrázky a domyslete si samy,
milé KOČKY:
a víte o tomto - prý nejuzším - hotýlku?









6 komentářů:

  1. Krásné fotografie, slov není potřeba.:-) Ten hotýlek se mi moc líbí.:-)
    Měj pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, dík, z Prahy mám vždy dobrý dojem a hodně fotek, ale někdy je to moc hektické a v nějaké venkovské aleji si odpočinu více.
    Pěkný den, tady začalo chvílemi svítit sluníčko.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,krásné fotky a díky za ně.Do Prahy jedu tak na Černý most a pořád si říkám,že se musím odvážit dál a trochu si ji projít

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Jitu, bývaly doby, že jsem měla z návštěv v Praze nervy, ale nyní mohu bez chlubení prohlásit, že ji mám prochozenou. Stále je tam co objevovat.
    Přijeď, povodím, hihi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky! O hotýlku vím, je kouzelný!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná procházka Prahou. Tam se stále neodvažuji.  Manžel už několikrát chtěl do Prahy jet, ale pro mě představa těch davů lidí je hrozivá...Tady  asi ten strach těžko překonám.

    OdpovědětVymazat