pondělí 20. ledna 2020

Pohlednice

Když už jsme se sestrou byly v mělnickém muzeu, koupila jsem si zde několik pohlednic,
předně letecký pohled Mělníka,


protože létat nad tímto městem zatím neplánuji a vyfotit z výšky si ho tedy nemohu,
a pak také několik obrázků z vesnic na okrese Mělník.
Znám hodně vesnic a zajímavých obydlí na Kokořínsku, dnes jsem si zase udělala ,,chuť,, na další.
Manžel nic netuší, ale brzy si vyrazíme na výpravu do několika vesniček a hlavně,
mám úplně čerstvý tip na několik míst, kde je na pískovcových skalách vytesáno mnoho zajímavých reliefů.
Tak mi,
milé KOČKY,
prosím, držte palce, abych měla čas a sílu to navštívit a nafotit.
Rozhledny Vrátenská Hora a Kadlín jsme poctili návštěvou vícekrát, ale pohlednici Vrátenky jsem pro jistotu koupila také.
To by jeden ,,neřek,, - co vše máme za humny.
( jo, byly doby, že jsem to ,,objevovala,, na kole, teď jsem ráda, když mě tam doveze auto nebo bus, hihi).















5 komentářů:

  1. Menší výlety do okolí potěší i tím, že jakoby "nemáš dluh" a přece jen něco hezkého uvidíte ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale to víš, že na tebe myslím a držím palce, aby tvé sny, cesty a hlavně životní náboj držel pevně, stejně jako pan manžel, kterého výlet tutově potěší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že máme ty řidiče, kteří nás na výlet vyvezou, vid? ;-)
    Držím pěsti, aby se výlety vydařily.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné pohlednice. Jsme na tom Jiřinko podobně. My vůbec nejezdíme do ciziny, ale vychutnáváme si krásy naší malé zemičky a zjišťujeme, o kolika zajímavostech jsme neměli ani tušení. Na prochození všeho bychom potřebovali ještě další život. Zatím nám cestování znemožňuje manželův stav po zápalu plic a tak se musí nejdříve pořádně uzdravit...Přeji Ti, aby vše probíhalo dobře a byla jsi brzy v pořádku a mohla absolvovat další výlety. Krásné a pohodové dny Ti přeji. Jara.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Milá děvčata, díky.
    Dnes jsem byla na první ozářce, tak uvidíme...
    Ohledně výletů - my jsme ,,dvojka,, - já ráda cestuji a manžel rád řídí auto.
    Už nechodíme tolik km pěšky, jako kdysi.
    Nápadů mám tolik, že to sotva stihneme do mých 120 let!
    (manžel je krapet starší, tak doufám, že mi vydrží )
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat