neděle 19. ledna 2020

V muzeu

Daly jsme si se sestrou rande v Mělníku,
sešly jsme se a zasedly raději hned na náměstí - v cukrárně na kapučíno,
odtud už je to do muzea kousek.


Prohlédly jsme si výstavu porcelánu a kočárky, na ty byla sestra obzvlášť zvědavá.
Nejen, že jsme tu viděly ty staré, košatinky a vlastně některé kousky hodně historické,
ale i ty, ve kterých jsme vozily svého času naše děti.
Velmi přívětivé vstupné!
Zajímavé nedělní odpoledne.
Milé KOČKY:
Aby toho nebylo málo i na Soutok jsme se zašly podívat.
Výhledy nebyly nic moc, Říp byl vidět neostře.
Na zámeckém nádvoří kraloval ještě stromek,
zdejší cukrárna má do konce února zavřeno.
Řekla jsem si, že během zimy zkusím po letech navštívit místa nepříliš vzdálená od bydliště,
tak uvidíme, co se mi povede!

























































5 komentářů:

  1. Udělaly jste si hezký výlet. Fotky z výstavy porcelánu jsem viděla na blogu u Marty a výstava kočárků je také moc pěkná. :-)
    Těším se kam nás zavedeš příště.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Růženko, protože jsem se o výstavě dozvěděla od Martičky, zašly jsme do muzea s naší H. právě proto, když už jsme potřebovaly řešit nějaké rodinné záležitosti.
    Od zítřka začíná moje nová léčba, tak pokud budu schopna výletit, chystám se co nejdřív do Lysé n.L. a taky do Staré Boleslavi, ráda bych viděla Paládium, když už je od 1.1. tak blízko mne.
    Určitě se pochlubím tady na blogu.
    Hezký večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Povědomé záběry - do muzea nás často zve Marta :o)
    Umí to tam, výstavy jsou hodně povedené!
    Jiřinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký výlet. Na zámku v Mělníku jsme také byli. Měli jsme štěstí na hezké počasí a tak jsme se šli podívat i na zámek v Hoříně, ale je nepřístupný. Pracovalo se tam, ale brána byla zamčená.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Járo, že by se tam dali do oprav? já jsem tam byla naposledy, když se dalo jít až k budově zámku, ale vypadalo to tam jako dva dny po válce ( po povodni ).
    Jeli jsme tehdy do ZOO Zelčín, tak jsme cestou zastavovali i u dalších zajímavých objektů.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat