sobota 14. března 2020

Sobota

Včera pátek, třináctého, a dnes sobota, polovina března, je to paráda,
svítí sluníčko a já řádím jako čert.


V týdnu nám přivezli nový, chlupatý, tzv.kusový koberec místo toho stávajícího,
dnes přišel Honzíkův otec pomoci nám starý vyndat zpoza sedačky a vsunout tam ten nový.
Jenže, však to znáte,
milé KOČKY,
nejprve se muselo do jiné místnosti odstěhovat kde co, aby se tam dalo manipulovat se sedačkou a kobercem,
který nutně potřebuje vyprat ( půjde v dubnu do Prahy na očistnou kůru ).
Včera jsem si koupila nějaké narcisy a natrhala zlatý déšť a vyměnila jsem polštářky se zimní tématikou
( zatím jsem tam pohodila starší, s kytičkama )
za jarní a později už přijdou na řadu, doufám, že brzy, ty tropické, džungloidní.
Taky si asi vytisknu nějaké kolibříky do rámečků na zeď.
Všechno jsem vyluxovala, koberce, sedačku, ušák a ani jsem nemusela topit, jaké mi bylo vedro.
Mezitím jsem uvařila lehký oběd ( lečo a brambory ) a už šilhám po nových časopisech o bydlení, které mám dva dny doma a rozečtené knížce a přemýšlím, ve kterém koutě bych zaparkovala. Jenže musím ještě pár věcí udělat.
Já nevím, jak vy,
ale já, jak mám doma něco nového, hned se mi tu víc líbí.
Hezké bydlení a klidnou sobotu vám všem.











8 komentářů:

  1. Zvolila jsi dobré mimikry. Ty už máš vlastně jaro doma se (skoro) vším všudy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Kitty, přdstav si, že tady nedaleko, v jedné zahrádce, už jim kvete záhon bleděmodrých kytiček a v jiné už mají velké výhony takových těch pivoněk, co jejich květy vypadají jako silonové!
    Ne ty obyč červené.
    To je fofr letos!
    Hezké odpoledne Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám novou myčku a sporák a máš pravdu, hned se mi tu líbí víc, hlavně na myčku nedám dopustit :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, už máš doma hezky jarně naladěno. Koberec je určitě měkoučký.
    Také mám vždy radost, když si pořídíme něco nového, naposledy to byla předloni nová podlaha a linka v kuchyni a koberec v obýváku.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Janinko!
    Tak to bych v té kuchyni strávila spoustu času,
    jak říkává má dcera, ty se pořád kocháš!
    Když jsme spolu lepily tapety, po každém pruhu jsem odstoupila a kochala se...[4]:Jé, nová kuchyně je můj sen!
    Mám ráda všechny své věci, co si pořídíme.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, ty seš ale činorodá. Taky mám ráda, když si pořídíme něco nového a pak se chodíme kochat. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezké Jiřínko. Já letos čekám až se ozvou řemeslníci.  Budou se bourat stoupačky a tim pádem  opravovat koupelna a toaleta. Tak že velké řešení na zdobení bytu se zatím odkládá.  Máme všechno zděné, tak to bude hrozný binec.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Marti, to víš, v domečku a s mužem stejného smýšlení je to jiné.[7]:Járo, když jsme tady dělali nové trubky na horkou a studenou vodu z koupelny do kuchyně i jiné práce, měla jsem navzdory foliím cihelný prach všude.
    V r.2017 byla rekonstrukce celého domu, teď zas se dělají sklepy, to je pořád něco.
    Proč asi mám ty šedivé vlasy, hihi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat