čtvrtek 30. dubna 2020

Místo sletu

Dnes bych,
milé KOČKY,
měla jako správná čarodějnice letět na slet, na čarodějnickej!
Jenže v roušce se to špatně řídí,
jsem docela mladá čarodějnice a koště mám ještě neolítaný,
vždyť jsem ještě nedosáhla sta let.
Tak jsem si udělala náhradní program,
vzala jsem malý fotoaparát a šla nafotit, ,,co dům dal,, - neboli,
 co město v tuto chvíli nabízí.
Ačkoli to hlavní, barevné, jako tulipány, narcisy a jiná jarní kvítka už jsou pomalu v odkvětu,
našla jsem přeci jen mnohé:
začínají kvést proutky tamaryšku, jehličnany,
u pošty kvete strom, který neumím pojmenovat, ale je moc krásný:
takové světle fialové zvonečky a na podzim to má na větvích zajímavé lampičky,
Tak se tu ráda pochlubím:
( fotky jsou čerstvé, ještě teplé )











16 komentářů:

  1. Krásné fotografie Jiřinko. Koukám, že u vás už kvetou jírovce (kaštany)...Ty kalichy jsou překrásné. Tento druh také neznám. Tady letos zatím vykvetly magnolie, ale jen sporadicky. Poupata většinou pomrzla. Přeji Ti krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji ti. My máme víkend každý den, hihi, zrovna dnes manžel povídal, že si myslí, že je pátek.Ano, kaštany kvetou bílé a i barevné, samotnou mne to překvapilo, ale i nějaké keře v živých plotech!
      Magnolie jsou tady asi už odkvetlé.
      To sucho mě štve.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko, pořídilas na vycházce krásné fotky. Opravdu je jaro v plném proudu. Ty zvonce také neznám, ale jsou krásné. :-D
      Měj hezké dny.

      Vymazat
    3. Alenko, já jsem stejný strom viděla dříve jen v cizině, např. v Itálii a teď koukám, že je sázejí do parků a u nás je tento mladý stromek před poštou, jistě bude časem větší, ale už teď je zajímavý.Zblízka jsou ty květy zvláštní. Jiřina z N.

      Vymazat
    4. Járo, ty zvonky na stromě jsou Paulownia, už jsem to dohledala ze zájezdu do severní Itálie.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Letos jsem taky na žádný slet neletěla, stejně je zataženo :D.
    Krásné obrázky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Janinko, tak jsme se slétly tady, virtuálně, dík za návštěvu.
      Vždy posledního dubna si vzpomenu na Petrovy Kameny pod Pradědem, hned bych tam jela!Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou krásné úlovky.
    Už dávno nelétám, co kdybych netrefila zpátky.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, my, čarodějnice, máme svá kouzla! tak bys to zvládla. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné, rozkvetlé fotky jsi pořídila, kochám se. U vás ve městě vše hezky kvete a ty fialové zvonečky jsou nádherné, netuším, co to je. A Tamaryšek znám až z písničky, vypadá zajímavě.
    Přeji pohodový 1. Máj. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já si u tamaryšku vždy vzpomenu, jak mi kolegyně vyprávěla, že byla v Tunisu a tam to křoví kvetlo a vonělo na dálku a já jsem si to přála zažít!To bylo před Sametovkou!
      Teď máme ty keře ve městě na mnoha místech.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásné fotečky.Ano,příroda je teď pěkně probuzená,všechno kvete,voní,nádhera.Přeju krásné jarní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, umím si představit, jak by to bylo ještě lepší, kdyby pár dní a nocí zapršelo, to by ta zeleň byla hustší, voňavější a divočejší. Ale i tak je to po zimě zázrak.
      Kdyby se lidi přírodě do všeho nepletli, tak by to asi bylo znát. V našem živém plotě přibyly tisy a šeříky, už jeden i trochu vykvetl!Asi to sem zanesli ptáci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Já ty krásné zvonce taky někde viděla, ale za boha si nemohu vzpomenout kde.
    Byla jsem teď u Tvých příspěvků ve skluzu, tři jsem si musela projít :-).
    Měj se hezky, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já to mám podobně, některý den nestíhám ani své oblíbené blogy.Jiřina z N.

      Vymazat