středa 29. dubna 2020

Večery u Telky

Večery nikoli pod lampou, tak by se dalo napsat to, co provozuji poslední dny,
či spíše pozdní hodiny dne.
Jsem tím posedlá!
Našla jsem si několik pořadů,  původně jen nahodile a nyní už po nich pasu jako feťák!
Na TV Seznam jsem včera odsledovala moc pěkně udělaný pořad o Andalusii,
přiznávám, že jsem se namlsala!,
každý večer se dívám na pořady o bydlení a o rekonstrukcích bytů a domů na Spektrum Home a nebo na Fine Living.
Manžel chodí spát poměrně brzy a tak ztiším zvuk na minimum, užívám si pořad a jsem v pohodě.
Co pořad, pořady!
Po půlnoci odkoukám ještě návštěvy honosných vil v různých zemích Středozemí a pak jdu spát.
Už jsme byli na Maltě, v Amalfi, ve Španělsku, na Mallorce, další pořady budou následovat.
Tak si cestuji - virus nevirus.
A jak to dnes dopadlo s hrníčkem na kávičku?,
milé KOČKY,
nakonec jsem si ji uvařila do tohoto:
( máslové sušenky jsou kupované )
                                                     přeji vám všem poklidný večer


12 komentářů:

  1. Jiřinko,tak to jsem také posedlá.Nejsem velký spáč,vlastně mně stačí pár hodin,ale to máme s manželem stejné.A protože máme čtyři pokoje a bydlí tu s námi na čas syn,máme každý svůj pokoj a svoji televizi.Nedávno jsem dostala novou a na ni jde internet a tak si pořád pouštím něco z Youtube.Je tam všechno,vařím,peču,háčkuji,šiju,renovuji nábytek,stěhuji,to je také moje hobby,ale lezu po horách a dokonce po těch nejvyšších.A hodně cestuji,všude možně.Poslouchám písničky,ale koukám i na filmy a najednou koukám je jedna po půlnoci.A potom plná dojmů a plánů usnu.Často si ale čtu,jsem velká čtenářka,ale občas mně pálí oči.
    Kávičku máš v hezké soupravě.Já mám pár oblíbených hrníčků a ty střídám.Všechny jsem dostala,ale vařím si různé čajíčky.Trpím překyselením žaludku a kávu můj žaludek nechce.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já jdu k televizi obvykle až na 21 hod., do té doby kouká manžel.Někdy koukám i do té jedné v noci.
      Já piju čaj i kávu, na čaje si beru velké hrnky a na kávu malé s talířkem, z ničeho jiného mi to nechutná.
      Taky ráda čtu, ale musím na to mít klid.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, i v této době se dají najít v televizi pořady na které se dá dívat. Také mám ráda ty o cestování a občas ráda sleduji rekonstrukce domů a bytů.
    Kávu už od podzimu nepiji, zvykla jsem si na nápoj podobný Vitakávě a k němu si ráda dám něco sladkého. Ty máslové sušenky dobře znám, jsou dobré. ;-)
    Měj pěkný den.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, my dvě máme hodně společného a znám ještě nejméně dvě blogerky, které jsou naše krevní skupina.
      Ty sušenky mají jednu velkou vadu: jsou docela drahé.
      Krásný čtvrtek!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To máš pěknou zábavu. já chodím spát docela brzy, ale zase ráno hodně brzy vstávám. televizi večer většinou jen poslouchám, když na ni kouká manžel. Od doby, co jsem měla zánět očních rohovek, tak mě při samostatném světle obrazovky pálí oči a tak se moc nekoukám. Proto ani večer nevysedávám u počítače. Měj se moc pěkně a užívej si hezkých pořadů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, můj manžel celé odpoledne sedí u telky a pospává, takže hodně ,,jeho,, pořadů taky odposlechnu, byla bych raději, kdyby si lehl do postele v ložnici nebo si pustil rádio.
      Já v televizi dávám přednost pořadům dějepisným či zeměpisným a případně nějaký film, ale musí být podle mého gusta.Žádné střílečky nebo fantasmagorie.Nu a taky ty o bydlení.
      Na politiku už se nedívám, na seriály taky ne.Škoda času.
      Jo a pochlubím se ti: venku už mi brzy pokvetou kosatce! pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Na telku také občas koukám. Dnes rozhodně budu, protože na Artu bude od 8 hodin Sluha dvou pánů s Donutilem. Kdysi jsme to viděli v diadle, dnes si s chutí dáme repete.
    Krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to jsem včera propásla, na to jsem se taky chtěla podívat, nikdy se mi nepodařilo do divadla koupit lístky, bylo léta vyprodáno ! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jsem kafíčková, čaj ráno velkou konev. Televizi mám spíš jako kulisu, většinou štrykuju, ne většinou, pokaždé. Natahuji dny abych v noci mohla klidně spát. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nikdy nedokázala, u televize plést, háčkovat nebo žehlit, máš můj obdiv!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Dobrý den.Na telku taky ráda koukám,zajímají mně pořady o cestování,přírodě,pořady o rekonstrukcích.Vzhledem k tomu,že ráno vstávám brzy,tak toho není zase tak moc,proto doháním o víkendu.Ty máslové sušenky máme doma taky moc rádi.Mějte se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, dokud jsem chodila do práce, tak jsem taky tolik nemohla ponocovat. Ale vždy jsem ráda v noci četla! Je na to ticho a klid, nic neruší!
      Hezký celý květen přeji.Jiřina z N.

      Vymazat