neděle 24. května 2020

Reklama

Aneb hořkosladkokyselý příspěvek?
Představte si,
milé KOČKY,
neděle po obědě, já sedím u PC a manžel pololežmo - poloseďmo na sedačce, v ruce ovladač a pospává...
telka řve jak protržená a z ní se ,,line,, reklama na něco okolo auta, mně brká na nervy a přemýšlím, tedy, snažím se přemýšlet! a čím dál víc toho nejsem schopna.
Reklama pořád dokola opakuje to samé, asi pro nedovtipné, navíc je to přeložené z cizího jazyka a není to správně česky, takže mě to dopaluje ještě víc, minuty utíkají a já si stále říkám, vydrž a nevšímej si toho, deset minut, dvacet minut, mám to zapotřebí?
( protože pokud mu seberu ovladač a ztiším to nebo přepnu, tak se jistě vzbudí, 
tak, co potřebuji víc, aby se prospal nebo já uklidnila? )
- když už jsem do běla, zvoní mi telefon: Jana: nepůjdeme se projít?
Zázrak, můj anděl strážný mi ji poslal a tak jsme během pár minut na cestě.
Čekám na ni na rohu a mezitím fotím rozkvetlý keř planých růží, pak jdeme k Labeti a povídáme si. Mezitím přichází silný vítr a černé mraky a tudíž se schováme do Lídlu!
 ( to byl nápad!, zase jsem utratila ).
Protože začalo lehce pršet, ubíráme se po asi hodině a půl k domovu.
Pořídila jsem si do vázy větvičku jasmínu a stihla jsem vyfotit i záhon před domem.
Uklidnila jsem se a přišla domů jako jiný člověk. Duševní zdraví především!
V televizi už běží něco jiného a já mohu zase žít.















16 komentářů:

  1. Jiřinko, ty plané růže jsou nádherné. Takové něžné kvítky. 🌸 I kostace před domem jsou krásné. Procházka určitě zůsobila jako balzám na duši, když zapršelo. Zase se líp dýchá, když je vzduch umytý deštěm.
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to každopádně a zalilo mi to záhon! Jupí.
      Jsem v pohodě. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Já koukám na telku občas a tak ani nevím,co je tam za reklamy.
    Plané růže jsou nádherné.Kosatce máme ve stejných barvách před panelákem.Pořád si říkám,že je musím vyfotit,než odkvetou.Tak snad zítra.Já jsem dva dny paty nevytáhla,ale měla jsem tu vnučky a tak jsem to vydržela i když ony výletovaly.Vynahradím si to v týdnu s manželem.
    Jiřinko,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, už teď se těším, že pak dáš na blog fotky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Plané růže jsem dnes viděla, když jsme jeli autem z nákupu. Bohužel se nedalo zastavit. Tak se kochám Tvými fotkami. Krásné jsou i kosatce, máte to před domem hezké.
    Reklamy mi také lezou na nervy, někdy přepínám jinam.
    Měj pěkný večer. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, kdybych se o to nestarala, budou tam dvoumetrové kopřivy, hihi.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásná procházka. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Někdy stačí vzít ovladač a nenechat se ovládat.
    Příroda dokáže divy s lidskou psychikou, že ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, ono by se dalo napsat přesně, co mě napadá, když tu situaci tady občas vidím, ale lepší je jít ven.Neboť partner sedí v pozici ,,umělecké provedení POVALEČ,, - telka nahlas bez ohledu na obsah a moje nervy tečou jak Niagara.
      Když se Jany zeptám, kolik bych mohla dostat za vraždu, říká mi - diplom a pomůžu ti ho zahrabat.
      ( slabé povahy - nečíst! )

      Vymazat
  6. Jiřinko, pobavila si mě - muži mají v rukou rádi chod světa, v obýváku alespoň ten ovladač :o)
    Procházka parádní, nápad přišel v pravou chvíli :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ten růžový keř je přehozený přes plot u jedněch sousedů a vypadá krásně.
      U nás růže ještě mají čas, aspoň bude pak co fotit. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, hezký jste se přišly a pořídila jsi moc hezké snímky. Reklamy v televizi mi taky
    někdy pijí krev a snažím se je nasnímat. Přeji ti krásný poslední májový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já doporučuji manželovi film si nahrát a pak bez reklam shlédnout, ale on si rád odpoledne pospí u jakéhokoli rámusu.Hůř slyší ( má to poškozené z práce ) a já to odnáším.Nebýt tak těžká, už mě dávno vzal čert.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. U nás se odpoledne zatáhlo a ven mne to nelákalo i když jsem to původně v plánu měla.
    Taky nemám ráda reklamy, ale nějak to v sobě zvládám. Můj můž ale hodně málo. Někdy ho to rozhodí tak, že od rozkoukaného filmu odejde :-)))).
    Krásně jsi nafotila šípkové růže!
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nejvíc šípkových růží jsem jednou viděla na obřích keřích cestou z Valečova na Mužský a Krásnou vyhlídku, to byla hotová záplava.Teď tady naproti kvete veliký keř jasmínu a to mám ráda.
      Jinak v naší ulici bylo spousta starších domů se zahradami a když kvetly ovocné stromy, byla to pěkná podívaná, jenže to skoupil jeden podnikatel, vše přestavěl na krabice a místo zahrad jsou tu přespávací boxy.
      Drží se jen jeden, dva domky a zaplať pánbu za to.
      Asi má na úřadu konexe.
      Jiřina z N.

      Vymazat