pondělí 25. května 2020

S nadsázkou

Dnes se to sešlo,
milé KOČKY,
až se musím smát.
Sedla jsem si na chvíli do ušáku a přečetla jsem si jeden nahodile najitý článek v časopisu, který sice nekupuji, ale byl přifařen v časopisu o bydlení, který si pravidelně kupuji.
A článek se mi líbil, jak tématem, tak způsobem, jakým byl napsán,
vtipný a trefný, řekla bych.
Dokonce jsem ho neuměle nafotila a dám ho zde v plen, abyste se mohly také pobavit.
Jen doufám, že to není trestné?
Nu a ještě se vám s něčím svěřím,
ale,
pojďte blíž, ještě blíž, pošeptám vám to do ucha, přeci jen nechci, aby to věděl každý!
Šla jsem nedávno do Kateřinské na CT vyšetření.
Je to stará budova, která drží pohromadě asi jen díky modernímu zařízení uvnitř.
Dveře mi podržel pán, který vypadal přesně, jako pan BOŽSKÝ,
nebyl stejný, jako ten pan herec ze Sexu ve městě, ale jako moje představy o pořádném chlapovi.
Vysoký, tmavovlasý, spíše štíhlý, krásně ustrojený, ( dlouhý, asi drahý kabát )
pěkně oholený a pohledný, vypadal inteligentně a vzdělaně, usmál se a byl očividně galantní.
Odhadem o 5-10 let mladší ode mne?
Navzdory mému pokročilému věku mi náhle vytrysklé sebevědomí narovnalo páteř, narovnala jsem svou starou kostru na svých 175 cm, první tři schody jsem vyhupkala jako ve dvaceti,
( přesně do doby, kdy ten muž pustil dveře a odešel).
Dokonce jsem byla ochotna na setinu vteřiny zapomenout na to, že už jsem spoustu let vdaná, či spíše si to v plné síle uvědomit.
Vnitřnosti se mi samým překvapením změnily na pár vteřin v pudink, třesoucí se, rozvibrovaný.
( Otázka je, co takový člověk dělá a jak se chová pak doma? a taky jsem si řekla, že má nejspíš doma milující manželku, když je tak opečovaný!)
Pravda, bylo to v době krátce před rouškami.
Ale přiznám se, že nejvíc  ty myšlenky okolo překvapily mne.

( doufám, že se také zasmějete )



12 komentářů:

  1. Jiřinko hezky jsi to napsala. Galantních mužů ubývá a proto i nás dříve narozené už překvapí, když se někdo takový najde. Článek jsem si přečetla. Nikdy jsem z na takové seznamky nechodila, nikdy mě to nelákalo. Tam se jak píše autorka, dá napsat ledacos a konečný výsledek je pak třeba i opačný. Je to jeden z důvodů, proč jsem přestala používat email na @seznam.cz, protože mi tam chodily mraky SPAMů, kde bylo napsáno, že jsem se ozvala na ten či onen inzerát i když nikam na takové stránky vůbec! nechodím a jednou tam dokonce bylo oznámení, že mě NA MOJI ŽÁDOST!!! vítají do "LESBICKÉHO KLUBU" !!!! Mně, na kterou kdyby chtěla nějaká bába se žádostivostí sexu sáhnout, tak jí urazím ruce až u ramene. Na @ gmail.com, se mi takové SPAMy vůbec neobjevují a doménu "seznam.cz" jsem definitivně opustila, protože těch SPAMů tam chodilo neskutečné množství a nestačila jsem to mazat. Vím , že je možné, že to generuje počítač, ale proč s tím majitelé severu nic nedělají? !!! Asi z toho mají příjmy. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Přeji Ti Jiřinko krásný poslední májový týden v pohodě a ve zdraví. Hlavně se opatruj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já to beru taky pro pobavení a v podstatě s tebou ve všem souzním.
      Jsem hodně tolerantní, ale někdy mi ty požadavky těch lidí, co jsou jiní, berou dech.
      Ať si každý žije, jak chce, ale za své, jak říkával náš táta.Kdo s kým spí mi je jedno, ale ať s tím neleze na ulici.
      Ohledně spamů, občas se mi nějaký objeví, neotvírám a vyhazuji bez milosti!
      Je mi jedno, co tam píšou.
      A ta galantnost je potřeba, stejně jako slušnost.
      Pozdravuj doma a mějte se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Měla jsi štěstí, takových gentlemanů, značka ideál, už po světě moc neběhá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, jaká škoda! Maminky by měly ty své synáčky trochu do galantnosti nutit.Stejně jako dcerky do vaření.
      My se doma vždy smějeme, když ve filmu má nějaká krasavice nádhernou kuchyni a říká, že neumí vařit, každý chlap raději jí, než obdivuje nábytek.
      Měj se v J.n.N. krásně! Jiřina z N.
      A díky, žes nakoukla.

      Vymazat
  3. Ono potkat elegantního a navíc galantního muže, se téměř rovná zázraku. A tys ten zázrak zažila. 😀👍
    Měj krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vypadá to tak.
      Přeji ti také pohodové dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Je dobře, že se elegantní a galantní muž občas najde a načechrá nám peříčka a zvedne sebevědomí.
    Měj se hezky. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, bylo to jako zjevení.Příjemné. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nesměju se, přeji ti setkání se slušným, galantním chlapem. Hulvátů je všude nepochybně dost! A ženy, bohužel, nezůstávají stranou...
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně tak to je, jen jsem to nechtěla tak natvrdo psát.
      Nic jiného v tom není potřeba hledat,
      krásný den Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nechtěla bych se už seznamovat,jako mladá jsem měla nápadníků hodně a vybírala až přebrala.Teď už je to jedno,příští rok spolu budeme padesát let.Na hezkého chlapa se pořád ráda podívám.Ještě nedávno jsem měla doma nezadaného syna.Pořád jsem mu říkala,dej si inzerát na seznamce určitě nějakou najdeš.Nakonec si našel sám a bez seznamky a mně spadl kámen ze srdce,že snad nezůstane sám.Díky matce svých dcer se dostal do insolvence a proto bude ještě dva roky žít u nás.Barák musel pronajmout.V takové situaci se špatně seznamuje.No,snad bude lépe.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to jsou situace, ze kterých mrazí. Člověk chce pro své potomky jen to nejlepší a někdy se to vyvrbí úplně na levačku.Já jsem pořád své jediné dceři říkala: lepší je být dobře svobodná, než blbě vdaná.Ale potajmu jsem si přála, aby se vdala a měla děti. A povedlo se. Má dvě dcery.A klape jim to, chvála bohu. Jiřina z N.
      Moc ti přeji, aby se to synovi povedlo zvládnout.

      Vymazat