úterý 26. května 2020

Taková rychlovka

Zavolala mi dnes dopoledne kamarádka Marcelka, že upekla ořechovou bábovku a že by mi kus chtěla darovat.
Ale, že nemůže k nám odjet, neb čeká na nějakého človíčka, který si má pro něco přijet
( asi vajíčka ).
Tak jí povídám: až budeš volná, co kdybychom se sešly na Ládví?
Ujednáno.
Odjížděla jsem sice až v 15 hod. a v Praze jsme se sešly až v půl čtvrté, ale stihly jsme toho hodně:
V první řadě jsem ji odvezla tramvají do Karlína a šly jsme se podívat do kostela
sv. Cyrila a Metoděje, o kterém se povídalo v neděli v Toulavce, nebyly jsme tam za zvědavce samy,  výzdobu si se zájmem prohlíželo několik starších párů a také měli info z Toulavky!
Poté jsme se daly směrem ke Karlínskému divadlu, ale cestou jsme natrefily cukrárnu, kde se nám dobře konzumovalo a sedělo. Probraly jsme kromě politiky snad všechno.
Pak jsme se ujednotily, že ještě nespěcháme, bylo krásně,  šly jsme k Negrelliho viaduktu, poté k Hiltonu a dále po nábřeží až k Právnické fakultě a odtud sedmnáctkou zas na sever Prahy a já na Ládví a domů.
Docela jsem si spravila chuť a přání se do kostela podívat a vida, povedlo se.
Milé KOČKY:
Řekla bych, že se mi dnešní úterý povedlo.
Posuďte samy:
























6 komentářů:

  1. Jiřinko, měly jste s kamarádkou hezké odpoledne. Kostel sv.Cyrila a Metoděje jsem v neděli v Toulavce nestihla a tak jsem se ráda s vámi podívala.
    A vidím, že vám vyšlo i počasí. U nás bylo včera chladno a dešťové přeháňky.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ten kostel je zajímavý a krásně vyzdobený a určitě má co říct i ateistům.
      Když vidíš, jak vysoko tam byla voda při povodni, tak klobouk dolů, za to, jak to opravili.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Do Karlína jsem jezdívala v rámci svého zaměstnání. Sídlil tam Český statistický úřad a občas jako pracovnice okresního úřadu ČSÚ v Trutnově jsem se tam ocitla na nějaké poradě či školení.
    A jak vidím, tak tento kostel jsem nezaregistrovala.
    Měly jste s kamarádkou hezké ,,pozdní" odpoledne.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Hani, tak to bys asi Karlín nepoznala. Ještě se chystám na návštěvu Invalidovny, jednou. Vyrostlo tu na místech, kde dříve bylo jen roští, plno velkých prosklenných budov, vypadá to moderně, ale asi to budou kanceláře? nevím.
      Tak se opatruj a zase příště na shledanou. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,Toulavku jsem tentokrát nestihla,tak jsem ráda,že jsem se mohla toulat s Tebou.Kostel je opravdu krásný,počasí vám taky vyšlo.U nás včera několikrát za den pořádný liják,dneska neprší,dokonce svítilo slunce.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, obvykle si plánuji dlouho dopředu a zapisuji, co chci vidět, tentokrát to šlo rychle!
      Šly jsme pak po Praze kus cesty a večer mě pěkně bolely mé staré nohy. Jiřina z N.

      Vymazat