středa 3. června 2020

Pidizměna

Kytku ze soboty, luční kvítí,
jsem zastřihla a přendala do malé vázičky:
takhle se mi líbí daleko víc,
milé KOČKY.
Škoda, že jsem nenašla také nějaké zvonky, ta modrá by se k nim hodila.


8 komentářů:

  1. Krásné kvítí a máš to moc pěkně naaranžované. jsi šikulka Jiřinko. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, díky, tu vázičku mám ráda. Dostala jsem od dcery dva malé košíčky, tak dumám, co s nimi.
    Na houby by byly malé a na třešně taky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Vázička vypadá skvěle!
    Jiřinko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, fakt ani nevím, kdy jsem to kde sehnala, ale mám ji léta, líbí se mi, že je malá, žíhaná a žlutooranžová.
      Kdo ví, jestli je to vůbec vázička, ale já ji tak používám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Máš to krásně načinčané.Na to si také potrpím.Teď mám ve váze kopretiny,ale jinak si kupuji pravidelně kytici v Lídlu.Mám ráda gerbery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to je přesné! Já mám ráda klidně i malé a velké karafiáty, že dlouho vydrží a pak ty podzimky, neboli chryzantémy. Dcera zase miluje tulipány.
      Vlastně mám ráda každou zeleň.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc hezká kytička.Mám ráda luční kvítí,v Lídlu si vždy,když jsou kupuji tulipány,ty mám taky moc ráda.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moje dcera je taky má nejraději, jí je kupuje zeť s mladší vnučkou, když jdou na nákup a mají je ve váze celé jaro.Střídají jen barvy.
      Jiřina z N.

      Vymazat