středa 3. června 2020

Vzpomínková

V troubě se peče pořádná nálož:
široké domácí nudle se šunkou a sýrem, obvykle nám tahle dávka vydrží na dva dny.
( mám jíst maso, které moc nemusím a tohle rozkrájené na malé kousíčky občas pozřu )
A tudíž mám čas na chvíli posadit se k  počítači a připravit si nějaký příspěvek na blog.
Tentokrát jsem vybrala pár obrázků z dubna 2010.
To jsme s mužem vyjeli vlakem do Prahy a pak jsme jeli ještě kousek vlakem do Prokopského údolí a šli zpátky k Vltavě pěšky.
Pamatuji si, že bylo krásně vlaho a líbilo se mi tam.
Tak takhle to před celými deseti lety vypadalo,
milé KOČKY.
Ještě nám to docela pěkně chodilo!
( a co jsem já nebo strop na Hl.nádr. - poznáte samy )










18 komentářů:

  1. Zapečené těstoviny u nás frčí, většinou ale dva dny nevydrží :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, je jich plný pekáček a jsme jen dva. Ale manžel už si šel dnes přidat, tak zítra může být oběd hubenější, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to jsou hezké fotečky a Tobě to moc sluší. Zapečené těstoviny také můžeme...mňam. Přeji Ti krásný a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to víš, deset let zpátky, ale počkej, až mi bude devadesát a něco, to budu s láskou vzpomínat na dnešní stav. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. I my máme zapečené těstoviny rádi, já je dělám s uzeným masem, mňam. A také nám vydrží na dva dny.
    Krásná procházka, tam by se mi líbilo. Moc Ti to na fotce sluší.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dělávala jsem je s uzeným, ale nyní koupím vždy plátkovou šunku a ještě to nakrájím na malé nudličky, jinak bych to nejedla.
      Za pochvalu ti děkuji.
      Tam by se zjara líbilo tobě i tvému mužíčkovi, jste takoví přátelé přírody.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, hezké vzpomínky na hezký výlet. Sluší Ti to, kočko.
    Měj krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Dáši, proti tobě jsem babča, ale nestěžuji si.Léta jsem toužila přibrat a když se mi to povedlo, koukala jsem jako jelen. Stálo mě to dost peněz, to víš, čokoládky nejsou zadarmo.
      Do asi 45 let jsem byla vysoká a hubená.
      Chlapům se líbí křivky!
      Ahojky, Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, ty vzpomínky... V Prokopském údolí jsem nebyla roky...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jednou jsem jela na kole z Dobříše přes N.Knín do Prahy a přibližně od Štěchovic už jsem mlela z posledního, na kopec Petrov (asi) jsem vylezla jako mátoha, ale nakonec jsem to zvládla a na Jižňák k metru jsem to dojela, ovšem asi v bezvědomí, měla jsem dost.Můj Šemík ( kolo ) mě nesl jako vítr. Dodnes nechápu. A takových bylo více. Tohle v Prokopském údolí byla pohodička.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásné vzpomínání.Do Prokopského údolí bych se také ráda podívala.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem byla jen 1x, v Šáreckém 2x.Ale po Praze a okolí se dá chodit pořád dokola.
      Jitko, dobrý večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Já miluju tohle období, kdy se na povrch nenápadně dere jaro a vše kouzelně voní.
    Zima se nechce vzdá a jaro bojuje, my se těšíme a vystavujeme obličeje prvním paprskům.
    Krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, to člověk má radost z každého zeleného lístečku a travičky?
      A na vsi je to: housátka, kuřátka, kachňátka, kůzlátka a nikdo nemyslí na to, že skončej na pekáči.
      Zdravím tě moc Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ty normálně konkuruješ svým-vaším touláním Toulavce. Obdivuji, jak to máš u nás prošmejděné.
    Hezký den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, však jsme pomalu žádnou sobotu nebyli doma, a když jsem šla konečně do důchodu, tak i ve všední den. Manžel jen nechce jezdit v pondělí, pátek, neděli...A když nechce, jedu s kámoškama.
      On si doma ode mne odpočine a já se potěším venku.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné toulavé fotečky.Mám ráda všechna roční období,ale jaro asi nejvíc.Všechno se probouzí,kvete,voní.Zapečené těstoviny dělám docela často a vždy se po nich jen zapráší.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky mám ráda každé období, ale když přijde babí léto a začnou se bláznivě barvit listy, jsem jak pod vlivem.
      Dokonce se mi už líbí i mlha a chladno, což jsme dřívě nesnášela. Třeba takový listopad byl pro mne nesnesitelný, teď, v tomto věku, to vidím jinak. Deka-horký čaj-knížka=pohoda.
      Ale fakt je, že jaro po dlouhé zimě je něco extra.Jiřina z N.

      Vymazat