pátek 12. června 2020

Procházka

To to zas uteklo, už je pátek!
Na zítra jsem si naordinovala zajímavý výlet, ale manžel už mě straší,
že bude pršet a bude dusno! A mají být bouřky!
Tak třeba to vyjde nebo to odložíme na jindy.
Dnes jsem dopoledne trochu pracovala a pak jsem se šla projít. Bylo slunečno a docela horko.
Onehdy jsem viděla z autobusu zajímavé kytky a tudíž jsem to tam šla vyfotit.
Bohužel už byly hodně odkvetlé, ale ještě stály za snímek.
Milé KOČKY,
dnes tu mám výběr květin z našeho městečka:









10 komentářů:

  1. Jiřinko, hezky to u vás kvete, nejkrásnější jsou růže.
    Také máme na zítřek naplánovaný výlet. Tak nám i vám držím palce, aby vyšlo počasí.
    Hezký večer. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, díky, taky ti přeji, aby byl zítřek slunečný a příjemný.
    Ty růže byly na mnoha místech poškozené, asi jak onehdy pršelo? trochu zrzavé...
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,hezky vám město kvete.Ty jedny zvláštní kytky jsem dnes také viděla u jednoho baráku v Přepeřích.Jsem zvědavá,jak to bude u nás zítra.Zatím nás ty deště minuly,ale dusno dnes bylo pořádný.Tak ať se vám zítřejší výlet vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko, pokud mi šofér/manžel nevypoví službu, pojedeme.
      Mám to vymyšlené, bude co dát na blog, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotografie. Ty oranžovožluté klasy jsem měla na zahradě, ale asi mi to vymrzlo nebo to sežraly myši.. Kvetly mi dva roky po sobě a letos jsem koukala, že už tam nejsou.Chtěla jsem si je přesadit před barák ale ani listy se neobjevily. Krásně vám to tam kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já je znám právě z ciziny a dost mě překvapily, když jsem jela busem z Prahy a musela jsem tam s foťákem zajít - i když je to až za městem. Já truhlík tam šla i s nákupem a tak ty hrachory jsou nafocené mizerně!
      Prošla jsem se v dusnu a musela jsem pod sprchu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc hezky to u vás kvete.U nás bylo dneska počasí jak v prádelně,hrozně dusno.Chtěla jsem zítra někam na procházku,tak snad nebude pršet.Hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jestli se splní předpověď, bude to zítra mazec. Ale, uvidíme.
      Jsi hodná, dík za návštěvu na mém blogu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, máte rozkvetlé město!
    Měj hezký den a užij si výlet! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zdravím tě, ráda nakukuji do cizích zahrádek a vidím i tu práci za tím. Jiřina z N.

      Vymazat