neděle 21. června 2020

Šplhám

Nečekejte ode mne žádné sportovní snažení!,
milé KOČKY,
jde o vztah můj k mému manželovi a to ještě velmi vznešeně řečeno.
Oklikou vysvětlím:
Manžel nahlásil už včera, že dnes dopoledne má závody v hulákání, jak familierně říkám vysílání na radiostanici.
Tak jsem suše sdělila, že mi to nevadí, pokud mi nahraje Toulavku a Objektiv a že si to
zcela výjimečně! -
shlédnu odpoledne!
A že budu dopoledne neviditelná, jako kdybych odjela.
Téměř jsem to vydržela, po snídani jsem odcestovala do ložnice s časopisy.
Bohužel! v jednom byl také recept na halušky. A vtom mi docvaklo,
že v lednici mám slaninu - plátky, bryndzu a tak jsem si řekla, že ruším povalování a čtení a hupla jsem křepce do kuchyně a uvařila manželovo zamilované jídlo
( na Slovensku o dovolené nic jiného nejí ).
Skončil vysílání dokonce o chvíli dřív, asi ho vytáhla vůně rozškvařené slaniny!
On je na rozdíl ode mne masožravý a pro něj je taková vůně něco jako pro mne
Opium od Yvese Saint. Laurenta.
Sklidila jsem pochvalu a slib, že to brzy zopakujeme!!!
Tak to vidíte, jak je to snadné, zpacifikovat chlapa,
nyní je uveleben mezi novými polštáři na sedačce a kdo ví, co se mu zdá?
jestli o Tatrách nebo tatrách?
( psala jsem kdysi o jeho lásce k výrobkům z Kopřivnice ).






22 komentářů:

  1. Ó ty šplhoune. Někdo se švestičkami, ty s haluškami. Já jsem kdysi koupila halušky v prášku, když tak nahonem bude něco potřeba udělat a když to uviděl brácha (od 15 žije na Slovensku, už tam zakořenil), tak se chytal za hlavu. Prý mi musí udělat halušky, abych věděla, jaký je to rozdíl. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, asi by to moje snažení vyvolalo na Slovensku vášnivou debatu, nicméně manžel to sbaštil a ještě žije!
      Tak ho nechám při tom, že to bylo dobré.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Však Jiřinko, mě ty moje také chutnají. ono jde o těsto a nejlepší je na tom, co se přidá, že jo. Že je manžel spokojený, to je nejdůležitější. Já jsem také masová. :)

      Vymazat
  2. Jiřinko, dalo by se říct, že jsi ho utáhla na vařené halušce. ;-)
    Toulavka se Ti určitě bude líbit. Byla jsem nadšená hlavně z té reportáže, kde byly kočárky a panenky. Ale i ty ostatní byly pěkné.
    Měj hezké odpoledne.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, díky, už se na oba pořady těším.
      Ohledně halušek, příště je udělám s kysaným zelím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jo chlapy člověk utáhne většinou na plný talíř a Tobě se to povedlo. Toulavka byla zajímavá i Objektiv.Přeji Ti krásný zbytek neděle a hezký vstup do nového týdne. u nás konečně přestalo pršet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, už jsem si to nechala přehrát a spokojenost.Spáchala jsem taky jednu záludnost, jestli to vyjde, pojedeme na malou dovču.Jestli to nevyjde ( ubytování ) pojedeme na jednodenní výlet - v brzké době. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,halušky mám ráda a mí synové taky.Toulavka i objektiv dneska zase zajímavé jako vždy.Máš se na co těšit,tak pěkné pokoukáníčko.U nás ještě pořád prší.Hezký zbytek víkendu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tady nepršelo odpoledne a trochu se rozsvítilo, ovšem teď večer se to zase zatahuje.Tak uvidíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, ty halušky bych si teda dala s chutí. Já je nevařím, protože můj muž je nemá rád. Jo a ty polštářky, i když už jsem je viděla, jsou fakt nádherné. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, udělala jsem si nimi neplánovaně radost. Pa a opatrujte se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, na halušky se u nás taky stojí fronta, na Slovensku ani my nic jiného nejíme. Syn jich dokáže spořádat neuvěřitelné množství :o) Je moc hezké dělat druhým radost!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, manžel fakt na Slovensku při každém pobytu nic jiného nejedl.
      Ale měla bych své snažení s haluškami dovést k dokonalosti, aby nemusel za kulinářským zážitkem tak daleko, hihi.
      Hezký den přeji Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, polštáře jsou moc pěkné. Pokud jde o jídlo které mi chutná a ještě k tomu všechny ingredience v lednici, také bych neodolala a šla vařit. :o)
    Měj krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, díky. Já nejraději vařím, když přijde náívštěva a můžu se ukázat a čekám pochvalu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,halušky dělám často,máme je rádi.Chlapi s masem a zelím a já s brynzou polité rozškvařenou slaninou.Je to jediné tučné,které si dopřávám.
    Polštářky máš krásné,vůbec ten koutek na mě působí velmi útulně,tam bych se taky uvelebila.
    Já si toulavku a objektiv pustím dnes na červeném tlačítku.Syn tu měl zase přítelkyni a tak bych na to neměla klid a to já si ráda vychutnám.
    Jiřinko,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já sice zvládám povídání více lidí, ale pořady v telce, které chci vidět nebo knížku, to musím mít na to ticho a klídek.
      Polštářky tam ty sametové měli ještě ve vínové barvě, ale to by k té sedačce asi nebylo ono. Jiřina z N.
      Sametové měli dva rozměry: 50x50 nebo obdélníkové.

      Vymazat
  9. Halušky jsou v podstatě jako u nás tady chlupaté knedlíky- těsto je stejné. Jen my někteří je vykrajujeme lžící jako malé nočky.Dělají se s houbami nebo s masem a zelím. Abych pravdu řekla, tak pravé slovenské s brynzou a slaninou jsem je doma ještě nedělala i když na Slovensku jsme si na nich vždycky pochutnávali.
    Polštáře máš pěkné, letní.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky to na mne dělá ten dojem, že jsou to podobné chlupaté knedlíky, ale menší - a co si na ně kdo dá, je podle jeho chuti?
      Zdravím Jiřina z n.

      Vymazat
  10. Halušky mám moc ráda, ale já je przním Nivou a škvařenou slaninou....

    OdpovědětVymazat
  11. To jsi můj člověk, Vendy, já nivu dávám pomalu do všeho, kromě pudinku a krupicové kaše
    ( to je fór!),
    měj se hezky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat