středa 10. června 2020

Taky jednou

Měla bych napsat něco veselého, taky jednou?
Milé KOČKY,
mám ráda několik vtipů,
znám je léta,
ale v jakékoli společnosti se dá vyprávět jen tento:

Povídá chlap chlapovi:
ten ROGALO je ale divnej pták!, 
třikrát jsem po něm střelil, než toho chlapa pustil!


10 komentářů:

  1. Jiřinko,dobrý,hi,hi.Já vtipy neznám a hlavně si je vůbec nepamatuji.Ale dříve,když jsme chodili s manželem si někam posedět s partou,tak tam byli borci,co metali jen vtip za druhým.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, byly doby, že jsem perlila jeden za druhým, ale už nemám zdroj. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. 🤣 Ten znám...přeji Ti krásný večer Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já už si pamatuji jen své oblíbené a nemám žádné nové a navíc nemám komu je říkat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,dobrý vtip.Já si vtipy vůbec nepamatuju a ani je neumím moc říkat.Ale znám pár lidí,co dávají jen vtip za druhým a to je pak veselo.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Ha,ha!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho znám. Vtipy si pamatuje můj muž, já moc ne.
    Měj pěkný den.R.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, tak tenhle vtip jsem neznala. 😀🤣😀 Mám na ně blbou hlavu.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Jako malá jsem vtipy sypala z rukávu, dnes je nevytřepu, ani kdybych se hodně snažila :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Všem vám, milé KOČKY děkuji, že se zastavíte. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat