úterý 9. června 2020

Z výletu

Podobně to vypadá,
milé KOČKY,
když jedu vlakem domů z výletu.
Ale snažím se, nervat toho moc.

14 komentářů:

  1. To je milé...
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tohle jsem naloupežila na vrchu pod Žižkou, ( na Vítkově ) s výhledem na Prahu někdy v květnu, ale nevím, zda zrovna prvního? Jenže, to nebylo letos. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Máš prima tašku na výlety.:-)
    Měj hezký den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, dík, ale ta klopa má i nevýhody. Jinak ji ráda nosím, má dlouhé poutko a nepřekáží při focení.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Bezva taška- zrovna šeříku to vůbec nevadí, když mu trochu od jeho květenství ulevíš :-). Má ho dost a dost.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, a jak to ve vlaku cestou z Prahy vonělo! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásně jsi ozdobila tašku. U nás už šeřík odkvetl, a větve, kde kvetl by se odlamovat měly nebo po odkvětu ostříhat, aby keř měl více sil vykvést na čerstvých větvičkách, které po odkvětu vyrážejí a keř tak nemusí živit ty staré větve, kde už květy byly. Na těch už nepokvete.Přeji Ti krásný a klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc mě mrzí, že zlikvidovali šeřík za domem, velkokvětý, takový bohatý, tmavě fialový, který rok co rok přišly olámat zdejší problémové ženy, tak to sousedka nechala uříznout. Byl úžasný!
      Před dům jsem loni zasadila malé šeříky a letos mi kvetl bílý, darovala mi je Jana.Jednou to bude krásné. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Sláva nazdar výletu!!! Měla jsem problémy s počítačem, takže jsme absolvovali s mužem několik výletů a domů tahali listy zvláštních stromů. Jedna z vnuček má za úkol (paní učitelka to nazvala projekt) vytvořit herbář (do školy nechodí). Z Veltrus jsme donesli listy platanu, z Průhonic dub červenající a z parku na Dobříši něco, co neznám. 😊😊
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jsem nebyla na počítači 24 hod. a trochu mi bylo divně, ale i zítra budu bez něj až do odpoledne.
      Tak to vnučka má hezký a zajímavý úkol.
      U nás konečně trochu prší. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To je hezké Jiřinko.Já jsem kdysi také nenechala jediné kvítko,abych ho neměla ve váze.Teď už trhám akorát kopretiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to já od jara do podzimu se snažím nějaký ten plevel mít ve váze pořád.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,šeříky si taky sem tam trhám do vázy,krásně provoní a dělají radost,jako všechny kytičky.Máš bezva tašku.Přeju krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, obdivuji kytky všeho druhu, třeba i jen přes plot v cizí zahrádce.Jiřina z N.

      Vymazat