čtvrtek 18. června 2020

U švagrové v zahradě

U mé švagrové Růženky, v zahradě nebo, chcete-li na chatičce,
to kvete od jara do podzimu.
Nestačím se divit, co ta holka tam všechno má,
na poměrně malém pozemku.
Taky je vidět, že je pilná a pracovitá a zahrádka jí to dává znát.
A já se pochlubím, co se mi stalo,  tentokrát na záhonu před naším domem.
Milé KOČKY,
jedna sousedka mi zjara darovala odkvetlé hyacinty,
v květináči,
neměla jsem čas a tak jsem je zasadila do záhonu před dům,
mezitím se záhon ,,zahustil,, jinými rostlinami a hyacinty nebyly vidět.
Onehdy jsem to tam šla krapet vyplejt a co nevidím!
Hyacinty - modré - v té džungli vykvetly!!!
To byl příjemný šok!
Užijte si to se mnou:













u nás:



16 komentářů:

  1. Jiřinko,to je krásná zahrádka.Kytičky,barvičky,opravdu moc pěkné.Švagrová je šikovná,pracovitá.To věřím,že to dá práci,ale výsledek je úžasný.Měj se moc hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, oni si tam s bráškou hodně zapracovali, když tam stěhovali chatku odjinud. Ale před dvěma lety brácha umřel a Růža na to zůstala sama. Naštěstí to bylo hotové a už ,,jen,, dělá na zahrádce.
      Já tam letos koncem prázdnin budu s vnučkami týden.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Švagrová má nádhernou zahradu. Je za tím spousta práce, ale výsledek stojí za to.
    Věřím, že Tě potěšilo, že se hyacinty ujaly a kvetou.
    Měj se hezky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ale ta vůně, já jsem venku nechala jeden stonek s květy a dva jsem utrhla domů, neb prší ( konečně ) a bylo by asi po nich.
      Mám druhé jaro.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nádherná zahrádka. Ty fialové "motýlí" vysoké květy ( na první fotografii), mám na zahradě také, ale ještě mi nekvetou. Má to moc krásné. Já jsem to letos vzdala. Už jen označuji, co si přesadím na záhonky před dům...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, přeji ti, aby se ti vše ujmulo a dělalo ti radost i po opuštění zahrádky.
      Jiřina z N.
      Konečně mi prší na záhon, který je ustavičně suchý a borovice nad ním nepustí ani kapku vody. Musím vodu doma šetřit a záhon zalévat.
      Lituji lidi, kterým vyplavila velká voda domovy.
      Letos je toho najednou nějak moc?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,má opravdu nádhernou zahrádku,krásné barevné kytičky.Já zahrádky obdivuji u mých sester a dcery.Až se syn vrátí do baráku,tak si na zahradě zase nějaké kytičky zasadím.Ještě,ale nevím,co tomu řekne jeho přítelkyně,chi,chi.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, každá opečovaná rostlinka se obvykle odmění.
      Já osobně mám moc ráda anglický styl, záhon, kde pořád něco kvete od jara do zimy.
      Konečně napršelo i tady, trochu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak to je velká nádhera! je vidět, že paní Růženka pečuji o zahradu s velkou láskou!
    Jiřinko, děkuji za tu exkurzi, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nejlepší je utrhnout si tam okurku nebo rajče a sníst to hned.To je jiná liga, než kupované. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je krása ke kochání. Měj pěkný pátek a držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ti. Zatím je to nadějné, ale!, nesmím se unáhlit. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Je vidět, že švagrová si s kytkami rozumí.
    Klidný den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta holka má zelené prsty, vše se jí daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Taková zahrada, to je ráj pro duši i oči... 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, mám vyzkoušeno, že den na této zahradě je jako týden v lázních.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat