úterý 16. června 2020

Zrcadlo

Jako v zrcadle se často zhlíží stromy nebo budovy,
v řece, v tůni nebo v rybníku, případně v moři...
dobře se to fotí,
milé KOČKY.

Na Kamenici:  u Dolského Mlýna





Bartochov:


Rožmberk:


Římov:


16 komentářů:

  1. Voda je vděčné médium, potěší oko a doladí fotku.
    Kočko, krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, voda je poslední dobou vítaná, jen jí nesmí být příliš.
      ( ve sklepě či v bytě )
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásný! Mám moc ráda odrazy ve vodě a jedno, co to je :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, jen když tam žádný žabák nechce pusu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Vodu moc potřebujeme, nemělo by jí být málo a ani moc. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já mám moc ráda potoky, které jsou spíše menší a voda skáče z kamene na kámen a voda zurčí. Znám jich několik a vždy mne pobyt u takového toku povzbudí.
      Myslím, že bychom si v tomto směru rozuměly. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zrcadlení mám také moc ráda.Nádherné fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, skočit z kola a vytasit fotoaparát, to znáš!
      Některá témata se neomrzí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Překrásné! Zrcadlení mám moc ráda.
    Hezký den, Jiřinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, první snímek toho druhu jsem vyfotila kdysi smrk v louži na Šumavě a je to dávno.Ale líbí se dosud.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Zrcadlení fotím moc ráda, akorát někdy je problém chytit klidnou hladinu. Do Římova kdysi jezdila moje babička s její sestrou asi na chalupu, nevím, byla jsem malá, ale vím ýe se o Římovu dost často mluvilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já jsem blázen a občas objíždím nějaké stavby, jednou jsem měla období Santiniho staveb, pak Lorety a nebo křížové cesty a do Římova jsme jeli právě na Loretu. Je to tam moc hezké, Byli jsme asi 4 dny v Bartochově a obráželi okolí.
      Taky jsem kdysi objížděla židovské hřbitovy a synagogy, jindy rozhledny.
      Hezký den ti přeji Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Taky bych objížděla kdyby bylo s kým....tedy jako šoférem. Nevadí mi jezdit sama, jen jsem bohužel odkázaná na vlaky a autobusy, což bývá v některých případech dost limitující.

      Vymazat
    3. Hned bych tě přibrala. Momentálně mám - pokud manžel stávkuje - možnost jet s kamarádkou Marcelou ( už v důchodu ) a nebo s kolegyní Janou, která ještě pár let do důchodu má.
      Nebo a to se také stávalo, jsme jednu nebo obě brali sebou i autem. Ale po té příhodě už do auta nikoho brát manžel nechce. ( zajímavé, mne jo!)
      Dříve, když jsme jezdili hodně vlakem nebo busem, jsem všem zájemcům našla spoje a nejpozději ve Všetatech jsme se sešli ve vlaku a dál pokračovali spolu. Jednou nás jelo i 18! Zato teď je to tak rozvrtané, že nedám dohromady cestu vlakem ani do Č.Krumlova, a to byla brnkačka, jen přestup v Budějicích a v Praze.
      Chystám se znova do Dobříše. Jo a v Jílovém u Prahy jsme byli kdysi vlakem taky, šli jsme kolem vstupů do dolů...už je to dávno.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    4. Na Dobříš jezdím pokaždé když jsem na chatě trochu déle než jen na víkend. Někdy to dám i ten víkend, mám to z chaty 12 kilometrů, dalo by se to i na kole, vede tam stará silnice. Teď v červenci se bude konečně otvírat nově zrekonstruovaný francouzský park a Oranžerie. Míváme tam i sraz dandíkářů... je fakt, že některé spoje byli přímé, teď je to s přestupy. Mám v plánu ještě přibrat Příbram, ten autobus co mi jede od chaty jede nově až do Příbrami k poutnímu areálu a bývalému uranovému lágru.

      Vymazat
    5. Tak tahle informace je pro mne, milá Vendy, úplně suprová, chci se na zámek a přilehlý park v Dobříši po letech podívat.Jiřina z N.
      Do poutního areálu po opravě v Příbrami jsme se podívali před časem a je to nádherné.
      Hezké hlavně, když kvetou lípy. Jiřina z N.

      Vymazat