středa 29. července 2020

Dobře utajené poklady

U některých z vás,
milé KOČKY,
jsem se podívala do Bělé pod Bezdězem a napadlo mě, podívat se do starých fotek,
kdy jsme tam byli s mužem naposledy,
( byli jsme tam i předtím několikrát a to i s přáteli, vlakem, šlo se pak do lesa, kde stojí velké dřevěné sochy vojáků,  pak na Bezděz, ale to nám to ještě chodilo, neb jsme byli o hodně mladší )
měla jsem v hledání úspěch -
našla jsem to: s mužem, autem, 14.9.2016 a něco málo z toho jsem dokonce tehdy dala i na blog.
I rozhodla jsem se, že taky přispěju troškou do mlýna a přidám pár fotek z tohoto městečka, třeba to přiláká další výletníky pod Bezděz.
Náměstí, kostel, brána, další kostel, fara, hradby a zámek, který je již delší dobu opravován...
když přičtu pěkné, slunečné počasí, bylo to tehdy opravdu hezké zastavení na naší cestě.
( jeli jsme tehdy na Michalovickou Putnu, poté na Zvířetice, zde jsme si dole v Íčku prohlédli animaci, jak zámek kdysi vypadal, odtud do Bělé pod Bezdězem a k Doksům, přes Dubou k Mělníku a domů).

Pisa u Mladé Boleslavi - Michalovická Putna:



Zvířetice:










Bělá pod Bezdězem:
































Těm z vás, které to máte daleko, třeba přijdu vhod a přispěju  Jáře a Jitce k jejich reportážím?

20 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotografie. Všechna tato místa jsme také navštívili. Jen v Bělé pod Bezdězem jsme už neměli čas jít k bráně. Museli jsme jít na vlak a nádraží je dost daleko od města.Na Michalovické Putně jsme byli loni a zpět šli kolem louky se daly. Jen jsme se tam nepracovali, protože jsem chtěla stihnout ještě v Boleslavi věž a Templ, kde byla výstava paličkované krajky. Děkuji za vzpomínání při Tvých fotografiích a přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se. Nejde nám elektrika a tak píšu na mobilu a on mi mění slova.... kde žijí syslíci.Jen jsme se tam nezastavovali...

      Vymazat
    2. Járo, já jsem si to myslela, že ti mobil vytváří záhady.
      Víš, když se jede na výlet vlakem, tak je to vždy jiné, než autem, ale i to stojí za to. Jste borci i tak, tam je to k vlaku pěkný kus!

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, další krásná místa, která neznám. V Bělé se mi moc líbí roubenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jako v mnoha dalších místech, až bude opravený zámek, bude to městečko pro výlety jako dělané a slušela by mu pěkná kavárna, cukrárna a vůbec turistická lákadla, já třeba mám ráda tu bránu, fandím dochovaným budovám ze středověku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Je tolik krásných míst. Nádherné fotografie. Krásný i květinový záhon a vodotrysk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se vždy ,,vyzobat,, na fotky to nejhezčí, co tam mají, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, děkuji za fotky! Na Zvířetnici jsme byli a moc se nám líbila - zříceniny, to je naše :o)
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nejsem si jistá, ale o Zvířeticích možná vím od tebe, ale jestli je to hodně roků, byla jsi to ty? A dokonce vím o obci Zvírotice a tam je zajímavost! ví někdo? tam jsem byla před lety na kole. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, nádherné fotky ke kochání. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyby manžela nepostihl jeho zdravotní problém, tak jsem se městečkem mohla letos s kamarádkami procházet. Takže mi musí stačit fotky.Podle fotek kamarádky je opravená zámecká kaple, to ostatní zatím ne.
    Hezký den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já pořád doufám, že se opravy zámku dožiju, ale tak to mám i v jiných případech. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,máš všechno krásně nafocené.Je vidět,že si na každý záběr dáváš záležet.Já v Bělé lítala,abych aspoň něco vyfotila,protože manžel vylezl z auta jenom u zámku.Park je v Bělé krásný,to už vím z dřívějška,jenže byl plný hulákajících cikánů a docela jsem se tam bála jít.Mrzí mě to.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ten pocit znám, když jdu sama kvečeru a hloučky výše jmenovaných obsazují zdejší lavičky, já bych je od sebe nerozeznala, kdyby mi sebrali tašku nebo...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné fotky.Děkuju,že jsem se mohla opět pokochat.Měj se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc ráda jsem to udělala.
      Snad to bude i nadále zajímavé přijít ke mně na blog?
      pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,to víš,že to bude zajímavé přijít k Tobě na blog.Moc ráda chodím,koukám a kochám se.Měj se sluníčkově.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, za přání děkuji, budu se snažit, aby to tu bylo pestré. Jiřina z N.

      Vymazat