úterý 28. července 2020

Náhodička

Milé KOČKY,
hledala jsem něco ve starých fotografiích ze zájezdů
a našla jsem fontánu
- koukám jak blázen, takovou jsem viděla minulý týden!
No, schválně, posuďte samy!

tady Remeš



tady Vlašim


8 komentářů:

  1. Krásné fontány, jsou téměř stejné.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, přišla jsem na to náhodou. Mám fontány a vodotrysky ráda. Ahoj, Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No jo jsou si podobné. A příjemně se na tu rozprášenou vodu v dnešním horku kouká :-)-
    Jiřinko, oprav si moji adresu v oblíbených ať se dostaneš od sebe na můj blog.
    Klidné odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,fontány a nebo vodotrysky potřebuji do výzvy.Máš je krásně nafocené.Ona je v Bělé p.Bezdězem,ale neměla jsem ji dobře vyfocenou.U nás je také něco na náměstí a nebo budu muset do Mladé Boleslavi,tam jsou nádherné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to se musím podívat, o jakou výzvu se jedná, Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Fontány jsou ve městech moc důležité. A nejen v horku. A hlavně, jsou krásné, že!
    Jiřinko, měj hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u fontány a ještě ozdobené sochami a květinami se dobře odpočívá i fotí, mám pravdu?Mohlo by jich u nás být i víc! Jiřina z N.

      Vymazat