úterý 7. července 2020

Nejznámější zahrady

Jak je z mých občasných příspěvků patrné, mám ráda,
když je v programu poznávacího zájezdu také nějaká zahrada u zámku nebo pěkný park.
Je mi jedno, jestli to jsou jarní cibuloviny v Holandsku,
nebo anglický park a nebo - dokonce barokní zahrada s fontánami a schodíky u vily v Itálii
či rafinovaná zahrada se schovávačkami u francouzského zámku,
jenže - kdy mi opravdu upadla brada a nemohla jsem se vzpamatovat,
to bylo, když jsme s kamarádkou Marcelkou navštívily Villandry.
Přesto, že jsem to teoreticky znala a viděla je na fotkách, skutečnost byla bombastická a nedivím se, že jsou zdejší zahrady považovány za skvost zapsaný v UNESCO.
I velký nekňuba tam nafotí obrázky, s kterými může doma oslňovat.
Milé KOČKY,
je to laciné a snadné, ale pojďte se znova projít touto zahradou se mnou.
Třeba vás to naladí na prázdninovou notu.
( můj laický podotk: jsou tak jiné, než třeba ty ve Versailles )
















16 komentářů:

  1. Jiřinko je to nádhera. Přicestovala jsi toho opravdu hodně a tato zahrada je opravdu úžasná. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dnes odpoledne jsem si půjčila Honzíka a Aničku, tak jsme měli veselo.
      Ty zahrady byly opravdu krásné, na zájezdu Paříž a zámky na Loiře.
      Hezký podvečer. Jiřina z N .

      Vymazat
  2. Božínku, to je taková nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, já obdivuji jejich nápady, jak zasadit zelí a jiné takové zeleniny mezi kytky.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, nádherné zahrady. Ty vidět naživo musí být úžasný zážitek. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, měli jsme štěstí, byli jsme tam po ránu a dali nám dost času na prohlídku zámku i zahrad. Ještě jsme stihli i kávičku v jedné kavárničce poblíž.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Překrásné! Děkuji za to nahlédnutí, Jiřinko a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přála bych každé návštěvnici mého blogu to vidět na vlastní oči.Ty barvy a tvary a vůně...velká inspirace pro zahrádkáře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Je to opravdu zajímavá nádhera !!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tam by se dalo chodit několikrát do roka, jak vidíš, i našim cestovním medvídkům se tam moc líbilo, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je krása. Díky za ukázku. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, každá zahrada má své kouzlo, lepší dva afrikány než dvoumetrové kopřivy.
      ( i když, čaj si raději udělám z kopřiv než z afrikánů ) Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,to je velká nádhera,nikdy jsem nic podobného neviděla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiruško, frantíci si rádi hrají se zahradami.Každá jiná a každá krásná.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to je nádhera.Musí to být zážitek,procházet se tam a kochat se těmi barvami.Překrásné.Měj pěkné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, v zámku to bylo hezké, ale zahrady byly hezčí. Líbilo se mi to moc. Jiřina z N.

      Vymazat