sobota 25. července 2020

Někdy se to semele

Znáte to také,
milé KOČKY,
člověk něco plánuje, pak se rozhoupe a něco si objedná,
pak zasáhne ruka páně nebo koho a vše je jinak.
Přesně takhle to bylo v r.2014, kdy jsem se domluvila s Dáškou od Opavy,
že si střihneme zájezd do Maďarska,
objednáno a zaplaceno už v únoru a pak, krátce před odjezdem,
jobovka: Dáša dostala zánět žil.
Honem jsme sháněli náhradnici a nakonec se jí stal....chvíle napětí....
můj vlastní manžel.
Tvářil se přesně podle toho, že byl na zájezd vmanipulován, jistě se těšil na to, jak si tu bude týden hospodařit podle svého a teď mu baby udělaly čáru přes rozpočet.
Jenže ten zájezd byl v době kvetoucích lip a měl senzační program,
já jsem na manžela šveholila jen občas a zlehka, měl se po stránce jídla báječně,
ubytování jsme měli na úrovni, tak nakonec byl velice spokojen a já také.
Jezdilo se po zámcích a památkách v oblasti rakousko-maďarských hranic a asi proto, že mne to tam příjemně překvapilo, jsem po letech jela znova - na velký okruh - zájezd do Maďarska.
Zahrady v Tullnu a také jiná místa se mi tak líbily, že vám dnes nějaké fotky ukážu:
za to nic nedám a vy byste se mohly také potěšit?















 Je po dešti:







16 komentářů:

  1. Hlavně, že jsi za kamarádku našla náhradu a věřím, že se manželovi zájezd líbil. Ty zahrady jsou nádherné, tam by se mi líbilo. A líbilo se tam určitě i medvídkům.
    Měj pěkné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medvědi byli, Růženko, také nadšení, už toho zcestovali se mnou hodně.
      Poseděli jsme tehdy chvíli s mužem u vína a medvídek očuchával, ale je nezletilý, tak má smůlu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, myslím, že manžel byl víc než důstojný náhradník. Zahrady vypadají úžasně, i vínečko bylo... prostě paráda!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je fakt, že to ocenil až po návratu, vínko jsme si dali v Tullnu v zahradách, bylo senzační a dokonce i u jednoho zámku v Maďarsku, a to můj muž normálně alkohol nepije! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, potěšila jsem se. Zahrady jsou opravdu nádherné, vše krásně kvete a jak to tam muselo vonět. Fotky růžiček po dešti jsou povedené, hlavně ta první. Ta je na plakát. :o)
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, v tomto zájezdu
      ( mimochodem, letos se na moje doporučení Jana s jejím mužem přihlásili na ten samý - a nyní čekají, až...)
      bylo hodně zahrad a parků a těch růží!!! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Taková krása, boží.
    Jak jsi tam napsala po dešti, nebyl by špatný, zem je rozpukaná a volá po vodě.
    Tvůj muž se s tebou neměl čas nudit, celý život jsi jako kulturní referent dokonalá :-)
    Krásnou neděli, kočko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, to je pravda, že se nenudíme, ani minutu. Déšť volám denně.Snad se dnes dočkáme.
      Jako studentka jsem dělala nástěnkářku a trochu mi to zůstalo, viď? hihi.
      Také přeji hezkou neděli a pěkný start do nového týdne.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, nádhera, kochám se. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, v Badenu, v zahradě se spoustou růží, krátce po dešti, to bylo něco!
      To bych přála vidět všem ženám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak tady by se mi taky líbilo.
    Pěknou neděli, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to by se líbilo hodně lidem, ono na zájezdu záleží na počasí a na tom, co právě kvete, já mám ráda termín konec května a začátek června, nebo pak první polovinu září.
      A u nás? Babí léto.Když se povede a hýří barvami.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to je krása, růžičky jsou nádherné. Věřím, že jste si pobyt užili.
    Hezké odpoledne Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že na to vzpomínám moc ráda, předně bylo pěkné počasí, měli jsme dobré ubytování a jídlo, a program byl také fajn.
      Cestovka to jezdí pořád, ale teď mají problém s koronavirem.
      Jiřina z N.
      viz: https://www.ckmayer.cz/zajezdy/556865-zamky-a-zahrady-rakouska-a-madarska-termalni.html

      Vymazat
  8. Krásné fotografie , nádherné růže, krásný výlet. Přeji ti příjemné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, viděli jsme několik zahrad a fotilo se to skoro samo.
      Jiřina z N.

      Vymazat