neděle 26. července 2020

Trochu se bojím

Jak už jsme všichni zjistili, blog.cz skončil a já jsem s odřenýma ušima, na poslední chvíli a především díky Jáře a Veruce přestěhovala blog na nové místo.
O Veruce jsem se dozvěděla od Simonky/Blondýny, té se patří také poděkovat.
Je mnoho lidí, kteří dělají vše jen pro svoji potřebu, pro své potěšení a druhým to nesdělí,
aby to také nemohli využít.
No, když jim to dělá dobře, ale jak je uvedeno výše, jsou i lidé hodní a nevadí jim se rozdělit.
Udělat něco pro druhé. Bez nároku na odměnu.
Za jedno velké děkuji.
A proč se trochu bojím?
Milé KOČKY,
protože tomu ale vůbec nerozumím a mám strach, aby se mi fotky z obou starých blogů,
které mám nyní přestěhované tady, nezmizly, bylo by mi to moc líto, je v tom dost práce a času,
stráveného po večerech u počítače.
Bylo by to stejné, jako kdyby se mi ztratil deník nebo fotoalbum,
přestože jsem několikrát chtěla s blogováním skončit, zjistila jsem,
že je to činnost vysoce návyková,
a mám radost, že se vše vyřešilo k mé spokojenosti.
A jestli mám z něčeho opravdu velkou radost?
Ano, mám díky blogu pár nových přítelkyň, našly jste si ke mně cestu,
a já k vám.

Dnes jsem se musela smát: ve čt jsme byli na výletě a posledním naším zastavením byl zámek Jemniště, dnes v Toulavce dávali hádanku - právě tento zámek. 
Není to komické?







11 komentářů:

  1. Určitě to bude v pohodě, já si taky teprve zvykám, ale celkem to jde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie. Včera jsem byla s mladými u sestry a pak ještě na výletě kousek od Žandova na rozhledně Stráž a u vodopádů v kaňonu Bobřího potoka. Stavili jsme se na Velké Javorské u tety naší Hanky a ta má na zahradě úžasné obrovské královské lilie...a ta vůně...jen mi bylo trapné tam fotit, protože Hanky tetu jsem viděla poprvé. Ty lilie co jsi nafotila jsou úžasné. Jinak doufám, že tady se fotky neztratí a že vše bude fungovat. Jenom mně spíše vyhovuje to starší ovládání blogu. Na novém se mi hůř dělají úpravy. Asi je to o zvyku nebo až přijdu na ty fígle, které je potřeba objevit, aby to šlo jak potřebuji...Krásnou neděli Jiřinko. U nás je bouřka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tyhle kytky jsem nafotila v Keukenhofu, vonělo to tam tak mocně, že jsem se chodila ven nadýchat čistého vzduchu, aby mě nebolela hlava.
      Babička měla lilie, ty bílé, v zahradě.
      Když jsme jezdili k našim, už odtud z N., brali jsme to přes Úštěk, Kravaře, kolem potoka, kde jste byli na výletě.Pak Žandov a do Bnš.
      Jsi hodná, že sestru navštěvuješ.
      Taky na tvé znalosti a dovednosti ohledně blogu spoléhám, pa.Jiřina z N.

      Vymazat
    2. K sestře to byla včera brnkačka. Autem za chvíli a ještě i výlet jsme stihli. Do Benešova n/Pl. se také chystáme, jen zatím nevím kdy. Záleží na tom, jak se manžel bude cítit. V těch vedrech se mu moc cestovat nechce i kvůli množství nových případů koronaviru. Ani se mu nedivím.

      Vymazat
    3. Járo, já tam budu týden s vnučkami od 15.8., tak snad to půjde! Jiřina z N.
      Dnes jsem koukala na Křížové cesty ve Výběžku (tuším, že jich je tam 14 ) ale manžel zatím nemá zájem, aby mne tam dovezl.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou zase nádherné fotky, hlavně ta poslední. To jsou živé květy? Určitě ano, ale to aranžmá je úžasné.
    Věřím, že fotky z tohoto blogu Ti nikam nezmizí, koukám, že máš vše přestěhované od roku 2014, to jsem ani netušila, že blogy existují. :o)
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, to byla hala jen lilie, pak jedna s orchidejemi a jinde - venku, cibuloviny. Byla jsem tam dvakrát a dvakrát mi upadla brada. ( jednou kdysi s dcerou a naposledy s Janou), to je tak úchvatné, se tam podívat.
      Hezký podvečer.Jiřina z N.
      Občas jdu do starého blogu a sama se divím, že už jsem tam tak dlouho.Na blogy jsem před založením svého chodila asi 3 roky.

      Vymazat
    2. Dášenko, dlužím ti odpověď: jsou to živé květy...jk

      Vymazat
  4. Jiřinko,to jsou nádherné květy.Že by se ztratily fotografie,tak z toho strach nemám,mám je stejně uložené ve složce v počítači.I když některé,jen tak z procházek si ani neukládám a hned mažu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, milá Jitko, fotky se mi neztratí, ty originální, ale bojím se o ty v blogu, v prvním i druhém, které jsou tady zkopírované, tak snad vydrží.
      Na blog.cz se mi kdysi stalo několikrát, že mi moje fotky zmizly, pak se tam objevily cizí!!! a nakonec jsem se snažila ty cizí vymazat. Jsem ráda, že jsem už jinde.
      Jiřina z N.

      Vymazat