sobota 18. července 2020

Virtuální výlet

Tak co,
milé KOČKY,
už se nám zahojily puchýře a otlaky od minulých výletů,
už máme chuť se zase někam podívat?
Nejste naštvané a rozladěné, máte sílu něco podniknout?
Tak honem, co kdybychom tentokrát spolu zabrousily do Holandska, podívat se na větrné mlýny?
Upozorňuji slabé nátury, že dnes by si měly vzít něco teplého na sebe,
nepromokavé bundy a nejlépe holínky,
protože nám tam opravdu nepřálo počasí a když jste na zájezdu,
nemáte čas to napravit jindy, počkat,
až vyleze sluníčko a vše bude jako v pohádce.
Takže, nejsme z cukru a jdeme na to:











A kde že to jsme? Kinderdijk, déšť, vítr a mlýny.
Mnohé fotky mám s kouskem deštníku.

18 komentářů:

  1. Beautiful view of the windmill. Hopefully someday I can see it directly.

    Greetings from Indonesia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. What a nice surprise! Many thanks for your lovely greetings from your country and let me to do the same - my best greetings from my country - CZECH REPUBLIC.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, taky jsem tu byli, ale měli jsme hezky!
    Holandsko nám učarovalo, musíme se jednou vrátit.
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to bylo fajn, že jste měli krásně, to počasí je důležité.Já osobně bych se do Holandska a Belgie klidně vrátila několikrát, pokaždé na jiné místo, neb jsem tam byla 2x a vždy trochu jinak a ještě je tam toho hodně, co jsem neviděla.
      Hezkou neděli přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. My měli pěkně. Ráda jsem si opět připomněla krásný zájezd do Holandska.
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, počasí dělá na zájezdu hodně, ale když prší, nic s tím nenaděláme.Jistě jste si to užili a ráda jsem ti to připomněla.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Výlet po Holandsku jsem si užila v suchu a teple domova. Musí tam být krásně když vyjde počasí.
    Měj pěknou neděli s Toulavkou a Objektivem. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, většinou jsme měli hezky, ale na mlýnech a v Amsterodamu to bylo s deštěm a vítr.
      Toulavku a Objektiv dnes až ze záznamu, neb manžel právě sleduje uřvané motorky a pak, odpoledne, formule.
      A na odpoledne přijede sestra.
      Měj se krásně a zdravím tě do J.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Takovéhle počasí mne pokaždé zastihne na jednom a tom samém místě. Orlím hnízdě a jezeru Königsee .... nějak už se mi potřetí nechce absolvovat tu šílenou devítihodinovou cestu autobusem abych z něj vylezla do deštivého, větrného a zamlženého Rakouska a Německa.... nádherný větrný mlýn jsem viděla v rakouském Retzu. Stojí nad městem uprostřed rozsáhlých vinic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, v Retzu jsme dosud nebyla, ale vím o něm. A se sestrou jsme jely na Orlí hnízdo a čerstvě napadl sníh, tak nás tam nepustili a jen jsme byli pod tím tunelem a pak ve městě Berchtesgarden a u jezera Kónigssee, i tak se mi tam líbilo, ty výhledy na hory, ale já tam cejtím ty nácky a není mi to příjemné.
      Počasí je na zájezdu dost důležité.
      Ahojky Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tak to se nám stalo poprvé, nahoře sníh a na parkovišti Obersalzbergu lilo jak z konve a nahoru už nás nepustili. Takže jsme šli na náhradní program do solného dolu. I to bylo úžasné. Městečko jsme jen tak prolítli a zapadli do putyky do tepla. Na jezeře už to bylo chlup lepší, to už jen lehce mrholilo. Saint Bärtholoma jsme trochu okoukli a zas jeli zpět. Podruhé už jsme tedy nahoru vyjeli, ale byla mlha, nízký mraky, zima a střídavě déšť a jemně sluníčko. Na jezeře pro změnu lilo jak z konve a na ostrově jsem už dokonale promokla i přes outdorovou bundu. Už se mi nechtělo dávat si další pivo nebo kafe, tak jsem zalezla do čekárny na lodě a první která se namanula jela zpátky do Schönau am Königsee kde jsme měli autobus. Tam už aspoň nelilo, tak jsem se tam potoulala a valila na autobus. Naštěstí řidič už tam byl i většina osazenstva zájezdu... jak říkám, napotřetí už se mi nechce riskovat. První zájezd byl sice v září, ale ten druhý v červenci a bylo nahoře na Orlím místě 5°C

      Vymazat
    3. To jsme snad byly spolu na stejném, hihi. Nahoře nikoho nepustili kvůli sněhu, všichni šli všichni do muzea a pak nás dovezli dolů a většina šla do Solného dolu, my se ségrou do města Berchtesgadenu a potom nás dovezli k jezeru a tam to bylo príma, zašly jsme do hospůdky na gulášovku s chlebem a procházku kolem jezera. Mám z toho fajn fotky. Po nás už šla povodeň, opravdu.Když jsme jeli domů, už byla řeka Traun skoro plná a ostatní také.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    4. No já na tom prvním byla v roce 2007. Na druhém pak před dvěma lety.

      Vymazat
    5. Milá Vendy, tak jsem nelenila a šla do fotek a my jsme tam byly 1.6.2013.
      Jak se mi tam nechtělo, docela jsem byla spokojená, i když část dne jsme pobíhaly s deštníky.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to by bylo něco pro mě.Jednu dobu jsme s manželem zase cestovali po větrných mlýnech.Holandsko je s něma známé.Tak jsem se podívala aspoň u tebe.Jsou krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško a pro chlapy je zajímavé, že jsou ty větrné mlýny uvnitř každý jiný,
      to mě bere spíš jak vypadá zvenku.
      Taky jsem uvažovala, že až budu mít čas, napíšu seznam těch dřevěných zvonic od tebe a ty, co jsem viděla já.Schválně, kolik jich bude.
      U nás - v Čechách, bylo hodně mlýnů vodních, ty jsou taky zajímavé.Co by to bylo za mlýn, bez pořádného českého vodníka? Líbil se mi třeba mlýn v Hoslovicích, nemohla jsem odtud vnučky dostat.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotografie nádherné místo. Děkuji za úžasnou podívanou míst, kam se já nikdy nedostanu. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ale o to nejde, všechno navštívit nemůžeme, ani H+Z vše neviděli na vlastní oči.
      To víš, pořád bude něco, co si budeme přát vidět.
      Hezké pondělí. Jiřina z N.

      Vymazat