středa 12. srpna 2020

Osvěžení

Růžičky s kapkami,
v tomto počasí,
nemůžete se mi divit,
milé KOČKY,
že jsem je vybrala pro dnešní den na blog.
Co na tom, že jsou nafocené před časem po dešti.






13 komentářů:

  1. Krásný, tahle kombinace je neskutečně elegantní :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky, prostě to jsou královny. R.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,růžičky s kapičkama jsou překrásné.Já jsem se deště nedočkala,spadlo pár kapek,měla jsem v plánu,že po dlouhé době si zase kapky venku nafotím.A tak jsem si dnes nastříkala kapičky na kytky na balkoně.
    Měj hezký večer a pěkný den

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné Jiřinko. U nás vůbec neprší. Včerejší bouřky šly přes Liberec a Děčín a u nás nespadla ani kapka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, růžičky jsou nádherné a určitě i voňavé. Přeji ti krásné letní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Elegantní nádhera!
    Děkuji, Jiřinko a moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Růže je prostě růže a s kapkami ještě na kráse získá.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, nádherné fotky. Opravdu osvěžující. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím, abyste mě, milé KOČKY, omluvily, tentokrát k vašim komentářům napíšu najednou a všem:děkuji vám za to, že ke mně chodíte a že mi sem komentáře píšete, už nemám pocit, že to tu mastím nadarmo.Přeji vám hodně pěkných a příjemných dnů, těším se na další setkání s vámi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásné barvičky, a já začínám čím dál tím víc uvažovat o další výsadbě růží. Jen mne štve, že mi tu pořád řádí ta černá růžová plíseň, což znamená stálé postřiky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to jsou růže nafocené kdysi v Badenu v tamním rosáriu po dešti.
      Ale jak tě znám, tobě by se do zahrady šikly. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,nádhera.Jsou to opavdu královny mezi květinami.Moc pěkně jsi to nafotila!Marťa.

    OdpovědětVymazat