neděle 23. srpna 2020

Přání

Všem Helenkám,
kterým jsem nepřála v týdnu telefonem,
dodatečně přeji vše nejlepší a pevné zdraví k svátku.
A vám ostatním,
milé KOČKY,
pilné včeličky, blogerky,
přeji hezký a pohodový nový týden.


5 komentářů:

  1. Jiřinko, moc děkuji za milé přání!
    I tobě přeji hezký večer a pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, 18.8. jsem volala sestře a jedné známé a na tebe jsem si také vzpomněla, ale neměla jsem tam možnost jít na počítač, tak to muselo počkat.
      Krásný zbytek prázdnin přeji k vám domů. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je od tebe hezké.Já to snad ani nezaregistrovala.

    OdpovědětVymazat
  3. V srpnu eviduji svátky: Alena, Hana, Helena - buď jsou to příbuzné nebo známé.
    Letos jsem to trochu zanedbala.Na dovolené si datum a ty věci okolo člověk ani neuvědomí, já občas nevím, který je den.Starám se, aby mazánkové měli co jíst a kde spát a ostatní jde téměř mimo mne.
    Přesto přeji všem Alenkám, Hankám a Helčám vše nej.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat