pondělí 31. srpna 2020

Starý výlet

Jeden příbuzný pocházel z obce Pustá Rybná,
člověk by ani netušil, kde to je,
ale já jsem si to zjistila a mnoho let jsem se tam chtěla podívat.
Až jednou!:
když jsme dělali výlet do Poličky, Hlinska, do skanzenu Veselý kopec a Chotěboře zamířili jsme i tímto směrem.
A byli jsme překvapeni malebností vesnice, krajiny, skalami v lese...
Perníčky znáte?
Zase se potvrdilo,
milé KOČKY,
to, co říkám pořád, že u nás je všude hezky.
( až na malé výjimky )
a není mi zatěžko vám to fotkami dokázat:













12 komentářů:

  1. Jiřinko, máš pravdu, že je všude hezky, všude se najde něco pěkného. Asi si začnu psát seznam míst kam bych se chtěla podívat. Mám ráda tyhle malé vesničky, zvlášť když jsou pěkně upravené a čisté jako je tato. Moc se mi líbí fotka s koňmi.
    Měj pěkné odpoledne. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já osobně bych nejraděj jela někam jen jednou a příště zas jinam, jenže, to někam jedu a jindy zas s někým, kdo tam taky chce, tak se vracím a jedu znova.Třeba nedávno jsme jeli s druhou babičkou a vnučkami do Pohádkové vesničky a to je zrovna blízko této vesnice.A pak jsme tam byli znova s manželem a Janou, kousek od P.Rybné. Takže Vysočina mě přitahuje.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Většina měst i obcí je krásně upravených, určitě je u nás spousta nádherných míst o kterých ani nevím. Proto se ráda dívám na všechny fotky a díky tomu poznávám i já. Díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, v tomto směru mám zkušenost, že upravenější jsou vesnice na Moravě!Nejhůř jsou většinou na tom ty v pohraničí, ale jsou i výjimky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotografie. Líbí se mi moc. Přeji Ti krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji.
      Dnes u nás taky jednou pršelo. Využila jsem toho a udělala kus práce doma.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak tohle jsou známá místa, na kterých jsem dlouhoi nebyla. Snad bude podzim přívětivý a nějaký ten výlet si užijeme.
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v lese je vše, co člověk potřebuje pro uklidnění, viď?
      Mám ráda města i hrady a zámky, ale v lese je nejlíp.Nebo u vody. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, ano u nás je opravdu krásně. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, já z legrace říkám,, že je tu nádherně, až na nějakou tu cementárnu.
      Viz knížka pana Hrabala.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to jsou krásné fotky.Naše země je opravdu krásná,máme mnoho hezkých,zajímavých míst.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V posledních letech raději chodím na méně atraktivní a méně profláklá místa,
      hezký den přeji Jiřina z N.

      Vymazat